Nu den senaste timmen så har jag börjat söka upp ett par spel jag spelade när jag var yngre. Hittat några stycken men det är ett par jag inte har namn på
Spel 1 som jag enbart fick kolla på var på ett ungefär så här.
Singleplayer, blåaktig laddnings screen (bakgrunden) FPS
Man började i något som var antingen en raserad trappuppgång/ en hall, man var ensam och i dörren framför var ett par fiender. Fienderna var då i ett kontor.
I platsen där man började kunde man köpa vapen från tomma intet.
1 Pistoler
2 Hagel
En slot för Automatvapen, dessa kan ha vart uppdelade i 2 sektioner
Dålig svag beskrivning, kan vara en chans på miljonen att någon känner igen det jag skriver
Spelades där kring 2002-2004.
Spel 2
Detta vill jag minnas som ett krig, moderna vapen, prickskyttegevär sablar finns. Området man börjar i är ett slagfält av något slag. Skyttegravar, bunkrar.
Man ska tydligen avancera genom en skyttegrav som har blivit infiltrerad av ett par fientliga prickskyttar, man möter upp med sina egna trupper där prickskyttarna härjar. I ett senare skede så sitter man i baksätet av en grå van som man sedan stormar ut från varpå fienderna lackar ur på en.
tredjepersons vy. Spelades ungefär 2002-2004
Svaga minnen så att säga, båda dessa spelades kring 2002-2004 är det fastslaget. För jag minns att jag testade No One Lives Forever2 Jedioutcast II och Double Helix ungefär samtidigt. Vore riktigt fint ifall någon kunde hjälpa mig mot rätt riktning