2011-04-28, 20:27
Medlem
daimon567s avatar
Tja, jag har ett litet dilemma.. Jag hade en gång ett spel som hette "Soldier", men tappade bort skivan samt fodralet till spelet.. Jag kommer ihåg att fodralet var vitt med namnbrickor hängades i en kedja.. Det var ett FPS/third person shooter. Det fanns sjukt mycket vapen samt fordon.. Man körde i stort sätt bara online. Det var oftast skitstora maps. Är inte säker, men det kan ha varit ett tyskt spel.. Dock fanns det på engelska.. Skulle va asnajs ifall någon vet var man kan få tag på spelet, då jag har svårt att hitta det på internet .
Citera
2011-04-28, 21:04
Medlem
Nikurus avatar
Söker ett gratisspel, hyffsad grafik och helst krigsspel.
Citera
2011-04-28, 21:26
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
hoppar man på moln?

Tänker du på Wizards and warriors 2: Ironsword måhända?
Citera
2011-04-28, 22:30
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
hoppar man på moln?

Det vet jag inte, hade bara ett demo. Vilket spel tänkte du på?
Citera
2011-04-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daimon567
Tja, jag har ett litet dilemma.. Jag hade en gång ett spel som hette "Soldier", men tappade bort skivan samt fodralet till spelet.. Jag kommer ihåg att fodralet var vitt med namnbrickor hängades i en kedja.. Det var ett FPS/third person shooter. Det fanns sjukt mycket vapen samt fordon.. Man körde i stort sätt bara online. Det var oftast skitstora maps. Är inte säker, men det kan ha varit ett tyskt spel.. Dock fanns det på engelska.. Skulle va asnajs ifall någon vet var man kan få tag på spelet, då jag har svårt att hitta det på internet .

försök att söka på spelets original namn: Soldner så borde du hitta det lite enklare.

första gången jag hör något annat namn än just soldner på spelet

edit: Söldner är originaltiteln... inte soldner
Citera
2011-04-29, 18:33
Medlem
Jag har spelat WoW sen TBC och slutade i slutet på WoTLK.

Jag har haft så sjukt jävla roligt i WoW, vissa dagar har varit roliga, och vissa har varit helt otroligt roliga. Jag har fått minnen för livet från WoW, och dessa minnen har börjat komma tillbaka nu och jag jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag är lite smått rastlös på fritiden, och WoW skulle vara perfekt om alla kids och all RNG skulle vara borta, men så är inte fallet.

Vad ska jag ta mig till? Jag måste hitta något att spela för jag börjar få för tråkigt på fritiden. Jag börjar tänka på universum och allt, varför man lever etc. pga att jag inte har något annat att göra, och när jag tänker på den skiten blir jag inget annat än deprimerad!
Citera
2011-04-29, 19:10
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Defender of the Crown eller? Fast tror inte det finns drakar där.

Tack för tipset, men det är inte Defender of the Crown...
Citera
2011-04-30, 10:45
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dommigejavmittanv
Jag har spelat WoW sen TBC och slutade i slutet på WoTLK.

Jag har haft så sjukt jävla roligt i WoW, vissa dagar har varit roliga, och vissa har varit helt otroligt roliga. Jag har fått minnen för livet från WoW, och dessa minnen har börjat komma tillbaka nu och jag jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag är lite smått rastlös på fritiden, och WoW skulle vara perfekt om alla kids och all RNG skulle vara borta, men så är inte fallet.

Vad ska jag ta mig till? Jag måste hitta något att spela för jag börjar få för tråkigt på fritiden. Jag börjar tänka på universum och allt, varför man lever etc. pga att jag inte har något annat att göra, och när jag tänker på den skiten blir jag inget annat än deprimerad!

detta om något är väl bevis för att WoW borde narkotika klassas. nej men skämt åsido. prova Age of Conan. ska vara lite mer vuxen klientel där
Citera
2011-04-30, 12:42
Medlem
Jag undrar om ni har några tips på nåt spel från webhallens rea man kan köpa nu när Playstation network ligger nere. Allt från bilspel till pang pang.
Senast redigerad av Jarnebring 2011-04-30 kl. 12:51.
Citera
2011-04-30, 19:02
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
Jag undrar om ni har några tips på nåt spel från webhallens rea man kan köpa nu när Playstation network ligger nere. Allt från bilspel till pang pang.

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/110573-assassins_creed-brotherhood
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/103943-atelier_rorona
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/95012-battlefield-bad_company_2
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/99957-blazblue-calamity_trigger
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/114335-borderlands-game_of_the_year_edition
(borderlands kan man inte inst. DLC:n föränn pss är up and running)
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/95166-dantes_inferno

så lite halft olika genre på ganska bra spel. nej oj borderlands är bäst ^^. fick hem det själv igår :P
Citera
2011-04-30, 21:55
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag söker ett spel jag spelade vid slutet av 90-talet. Det påminde om Paint och Word, man kunde klistra in/välja över ett hundratal bilder i olika teman som rörde sig. När man var klar spelades det upp vad man hade åstadkommit. Några av sakerna jag minns man kunde välja var en lilaklädd, lång och ståtlig gående pirat och en massa explosionsmoln.
Detta var alltså inne i datorn, vad jag kommer ihåg var det ingen PC eller CD-skiva men å andra sidan visste jag inte mycket om sånt i den åldern, bara jag fick spela var jag mer än nöjd
Citera
2011-04-30, 22:19
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag söker ett spel jag spelade vid slutet av 90-talet. Det påminde om Paint och Word, man kunde klistra in/välja över ett hundratal bilder i olika teman som rörde sig. När man var klar spelades det upp vad man hade åstadkommit. Några av sakerna jag minns man kunde välja var en lilaklädd, lång och ståtlig gående pirat och en massa explosionsmoln.
Detta var alltså inne i datorn, vad jag kommer ihåg var det ingen PC eller CD-skiva men å andra sidan visste jag inte mycket om sånt i den åldern, bara jag fick spela var jag mer än nöjd

ååh jag tror jag vet vilket du menade kommer fan inte på vad det heter. man kunde välja olika bakgrunder och så oxå va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in