Ja, det var jävligt sorligt att läsa faktiskt. Har ingen direkt åsikt om Tyso egentligen, men det är allti sorgligt när en 4-åring går och dör.
Sen kan man ju undra vad fan Tyson tänkte med när han döpte henne till Exodus, men det är en annan tråd...