2009-05-27, 21:25
  #1
Bannlyst
Tysons 4 åriga dotter Exodus avled efter en olycka i hemmet.
Mina tankar går till Tyson o resten av familjen ,hoppas att dom finner frid i denna svåra tid samt kan komma att bearbeta denna tragedi i fred.

Tyson ar min 1 idol och hoppades på att han äntligen kunde få börja njuta av sitt liv som tillbakadragen.
han verkar inte få ett break i sitt liv.......lider med dig Mr Tyson.
Hoppas Exodus befinner sig på ett fint ställe
Citera
2009-05-27, 21:27
  #2
Medlem
Grohls avatar
Ja, det var jävligt sorligt att läsa faktiskt. Har ingen direkt åsikt om Tyso egentligen, men det är allti sorgligt när en 4-åring går och dör.

Sen kan man ju undra vad fan Tyson tänkte med när han döpte henne till Exodus, men det är en annan tråd...
Citera
2009-05-27, 21:30
  #3
Medlem
Sergantens avatar
RIP

Mike var kanske inte den smartaste, men han var en riktig Champ
Citera
2009-05-27, 21:33
  #4
Medlem
pokereves avatar
Inte för jag har några belägg för något, men är det inte en väldigt märkligt olycka som hänt här. Snubbla in i en elsladd och kvävas?
Citera
2009-05-27, 21:40
  #5
Medlem
Grohls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokereve
Inte för jag har några belägg för något, men är det inte en väldigt märkligt olycka som hänt här. Snubbla in i en elsladd och kvävas?
Var väl vid nån slags träningsutrustning tyckte jag det stod. Möjligt att det var ett löparband eller nåt.
Citera
2009-05-27, 21:47
  #6
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grohl
Var väl vid nån slags träningsutrustning tyckte jag det stod. Möjligt att det var ett löparband eller nåt.
Stämmer löparbandets säkerhetslina läste jag ,brodern hitta henne hängades i den ,fy vilket öde
Citera
2009-05-27, 21:49
  #7
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokereve
Inte för jag har några belägg för något, men är det inte en väldigt märkligt olycka som hänt här. Snubbla in i en elsladd och kvävas?

Ungar kan fastna i vad fan som helst. Tycker jag läser om sådana olyckor ganska ofta. Kan ju vara allt från snören i kläder till snören man drar upp persiennerna med.
Citera
2009-05-27, 21:53
  #8
Medlem
Krappfiskarns avatar
R.I.P

Long live the champ Mike "Iron" Tyson!
Citera
2009-05-27, 22:09
  #9
Medlem
fugus avatar
Absolut, en ren tragedi. Hoppas herr Tyson med familj lyckas gå igenom det.
Citera
2009-05-27, 23:01
  #10
Medlem
CBSativas avatar
Jävla trisst. Jag tror Tyson blir tillräckligt nere av alla piller han får (Nu har jag mest sett från filip & fredrik men jag antar att det är hans vardag). När jag hade läst artikeln tänkte jag att tyvärr kanske det finns risk för att Tyson begår självmord.
Citera
2009-05-27, 23:10
  #11
Medlem
Storalfs avatar
Lider med the champ. Har han inte haft nog med otur i sitt liv snart?
Citera
2009-05-27, 23:29
  #12
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokereve
Inte för jag har några belägg för något, men är det inte en väldigt märkligt olycka som hänt här. Snubbla in i en elsladd och kvävas?
Jag tycker Tyson borde vara mer av en man och skylla på some puerto rican guy.

Nä, men Tyson har haft tillräckligt med motgångar, väldigt synd att det här ska hända.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in