Flashback bygger pepparkakshus!
2003-11-10, 03:39
Bannlyst
Följande är fakta:

[1] RC försäljningen är inte i gång.
[2] modernatur säljer ingenting farligt bara skräp.
[3] Läder-Lasse begick helt säkert något som gjorde en husrannsakan möjligt. Därmed åkte han dit.
[4] För att beställa på modernatur måste du givetvis ange adress.
[5] Anger du nick på synd.nu får du 10% rabatt.

Antag att synd.nu och modernatur numera drivs av polisen? Beställer du någonting från modernatur och vill ha rabatten kan de mappa internet-nick till riktigt namn och adress. Dessutom får de IP-adresserna och kan mappa det till namn via din ISP.

Kanske troligt, kanske inte troligt. Spelar ingen roll. Sysslar man med något icke social acceptabelt eller olagligt får man vara försiktig.

Jag tror det kan vara djävligt sunt att hålla sig borta från Läder Lasse. Känns som det är en person som tar för stora risker med saker och ting. "Försäljning av prostitution och droger". Herre gud. Även om drogerna skulle vara lagliga så är det andra troligen koppleri.

Regards
Funsmoke
Citera
2003-11-10, 14:20
Medlem
Nemesis1s avatar
Intressant teori... Fast det skulle ändå inte falla mig in att köpa från Modernatur då det finns bättre sidor...
Citera
2003-11-10, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Intressant teori... Fast det skulle ändå inte falla mig in att köpa från Modernatur då det finns bättre sidor...

Jo finns för fan inget kul på den sidan!

Fick för övrigt ett skumt PM från Läder-Lasse med IP-adresser till diverse smart stores och något som jag skulle inse från det. Begrep ingenting av det, och han ville inte förklara mer
Citera
2003-11-10, 22:59
Medlem
Psykozs avatar
Läder lasse är skumm.
Citera
2003-11-10, 23:34
Bannlyst
även fast jag tycker läder lasse är en fet bög så måste!

Även fast jag inte tycker jätte mycket om läder lasse så måste man säga att han är en affärsman som faktist fått in denna debatt i samhället så han har bara inte gjort ont... Han har offrat sig själv för en god sak!

URSÄKTA ALLA STAVFEL HAR BROTTOM OCH ORKAR INTE RÄTTA TILL DEM!!!

Han agerar inte på lossas i alla fall... Även om jag aldrig kommer sätta min fot på sund.nu eller modernatur (är det han som har den?) Så kommer jag i alla fall tycka att han bidragit till att denna debatt kommer påskyndas lite och leda till lefalisering av många produkter!

Detta är underground men tack vara lasse har det börjat komma pp över ytan och blivit accepterat mycket tack vare lasses hårda attiyd och han har inte vikt sig en sekund han har varit sten hård och barmhäritg som en ceasar vilket kan vara både dåligt och bra!

Detta kan jag se i framtiden!

1. Lasse blir en stor säljare av RC (han gör värkligen en stor insats och han har gjort det tidigare)

2. En dag kommer en dum jävla piss åklagare som vill bura in lasse för att hans droger inte gav honom någon tripp när han rökte dem med ett 4 kilos fläkt filter sse sa till honom att man inte kan andvända sådana filter för då får man inte i sig något och att han inte kan få pengarna tillbaks samt en ny produkt)

3. Åklagaren blir sur och säger till en domare och polis att 15 000 undommar ( undommar räknas med dem upp til 25 enligt åklagaren) dött av droger detta år antagligen av lasses droger!

4. Dommarn och polisen tror på åklagaren eftersom han har en massa hypoteser som kan stämma och det ser ju bra ut på pappret om någon åker dit för grovt narkotika brott och smuggling (även om det ändå inte hjälper utan ökar brottsligheten så ser det bra ut helt enkelt)

5. Så åklagaren hittar på en massa saker och övertygar dommaren att lasses RC inte är Rc utan knark och Lasse protesterar och säger men det är lagligt. Åklgaren säger att du vet att det är knark och du bryr dig inte mina barn dog av ditt knark, lasse är tyst och mår dåligt...

6. Media tycker han skall åka dit alla morsor som proppats fulla med lögner av polis och media (som styrs utav information som till 99% är fel måste ju skriva det) tältar utan för alla rättegångar...

7. Dommarn ser att detta är ett omöjligt fall att dömma lasse på eftersom det är oagligt men dommarn vill bli kändis med åklagaren och lurar lasse och säger " ERKÄNNER DU SÅ FÅR DU HALVERAT STRAFF 12 ´ÅRS FÄNGELSE"

8. Lasse blir fängslad en het debatt tar vid men den svalnar ganska fort nya aktörer dyker upp men helt plötsligt så säger europa domstolen att Sverige bryter mot en massa lagar och att det är lagligt att sälja droger i sverige... 4 år senare träder en ny lag i kraft!!!

9. Att det blir lagligt med smart drug i sverige samt RC (typ) Alla shoppar föyttar från nätet in på den riktiga kola marknaden och säljer på både gator och torg!

10. Lasses dom går ju inte att pröva eftersom han blev dömd innan lagändringen och ingen vill ju benåda en knark dealer!!!

Så om detta skulle hända även om folk i allmänhet tycker väldig illa om lars så har han tagot en stor risk för oss alla glöm inte lasse även fast han är ett sjunkade skepp och troligen kommer torska på vikingchem som han var tvungen att lägga ner...
Citera
2003-11-11, 09:51
Kommer tamej fan inte att beställa mer ifrån honom, beställde 3 burkar Pure E III, för 699 :-, betalde när jag hämtade ut paketet men där låg fan i mej bara en burk. SKURK!!!!!!! Arg!! :mad: :mad: :mad:

Visst det kan va ett misstag, men jag orkar inte ringa o klaga ändå.
Citera
2003-11-12, 15:50
Bannlyst
Ja lever och mår bra
polisen
Citera
2003-11-12, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Läderlasse
Ja lever och mår bra
polisen

Smutt
Bra att du slog igen ett tag. Har skaffat mig en leverantör i USA nu som är billigare
Citera
2003-11-12, 17:59
Bannlyst
Lycka till hoppas det går bra vilket ja vet att det kommer
att göra ..Tycker alla skall stödja Funsmoke och handla
av han..
mvh
Lasse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto