2009-05-27, 13:58
  #1
Medlem
TasteThatWeeds avatar
tjenare gott folk.!
det är så att en vän till mig förklarade om den så kallade " jordbongen " . har aldrig provat denna metod men han och flera säger att det är det godaste sättet dom rökt på någon gång!

så det lät väldigt intressant. men ja förstod inte hellt riktigt hur man skulle gå till väga. ! är det någon här som vet precis hur man ska göra iordning en jordbong.?

Vi skulle göra en sån om några veckor men ja skulle vilja prova innan

Peace
Citera
2009-05-27, 14:01
  #2
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Härligt med att det är andra som har hört det, kommer ihåg att jag träffade några norska brudar i Tyskland som också berättade om detta men jag var så jäkla stekt att jag knappt kommer ihåg, kommer att vänta med spänning på svar!
Citera
2009-05-27, 14:04
  #3
Medlem
tjåppes avatar
När jag var i Moskva över nyår hörde jag om något liknande, fattade dock inte riktigt heller hur den funkade... kanske bara var en psykos?
Citera
2009-05-27, 14:06
  #4
Medlem
Pung3ns avatar
Om jag har fattat det här med jordbong så ska den fungera som min underbara bild som jag nyss ritade: http://pici.se/415141/
Citera
2009-05-27, 14:06
  #5
Medlem
!HELP!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
... kanske bara var en psykos?
Förmodligen!
Citera
2009-05-27, 14:07
  #6
Medlem
stunforfuns avatar
Var ofiskade med min polare för kanske 5-6år sedan. Såg att det låg en man i kanske 50-60årsåldern på bryggan en bit ifrån oss..4

Vi drack pilsner och hejade på snubben..han började pilla i marken o dona en stund..sen sa han åt oss att suga i oss röken och vända ansiktet mott mecka..jävlar vad bäng jag blev.

Vet dock inte riktigt hur han gick tillväga, men nice var det iaf
Citera
2009-05-27, 14:09
  #7
Medlem
Ahhh en jordbong har jag byggt..

Egentligen sjukt enkelt.. Man gör 1 lodrätt hål där man placerar koppen, "vi använde toppen av ett gammalt saltkar."
Gör sedan ett diagonalt hål som möter upp det lodrätt hålet i "botten"
Sen är det bara att ta ett rör eller slang och trycka ner i det diagonala hålet och röka..

Klart
Citera
2009-05-27, 14:12
  #8
Medlem
ceomanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udo
Ahhh en jordbong har jag byggt..

Egentligen sjukt enkelt.. Man gör 1 lodrätt hål där man placerar koppen, "vi använde toppen av ett gammalt saltkar."
Gör sedan ett diagonalt hål som möter upp det lodrätt hålet i "botten"
Sen är det bara att ta ett rör eller slang och trycka ner i det diagonala hålet och röka..

Klart


Haha måste testas!
Citera
2009-05-27, 14:12
  #9
Medlem
Blazies avatar
Denna video är så jävla skön och visar hur man gör en jordpipa - http://www.youtube.com/watch?v=nGI2VbnBGVQ
Citera
2009-05-27, 14:18
  #10
Medlem
CoopColas avatar
Varför ska man göra så? Hur blir det bättre?
Citera
2009-05-27, 14:21
  #11
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Varför ska man göra så? Hur blir det bättre?

Rusmässigt har jag hört det ska vara okej bara, som en vanlig bong men man ska kunna få en frisk känsla.
Citera
2009-05-27, 14:24
  #12
Medlem
TasteThatWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
När jag var i Moskva över nyår hörde jag om något liknande, fattade dock inte riktigt heller hur den funkade... kanske bara var en psykos?

nej ingen psykos inte. utan mina polare har ju gjort de så ja vet att det funkar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in