Ahhh en jordbong har jag byggt..
Egentligen sjukt enkelt.. Man gör 1 lodrätt hål där man placerar koppen, "vi använde toppen av ett gammalt saltkar."
Gör sedan ett diagonalt hål som möter upp det lodrätt hålet i "botten"
Sen är det bara att ta ett rör eller slang och trycka ner i det diagonala hålet och röka..
Klart