2009-05-27, 13:36
Bannlyst
Har fan alltid undrat vad som händer när man blir bannad.

Är det som så att man bara inte kan logga in på sitt användarnamn, eller är det till och med som så att man inte kommer in på flashback forum överhuvudtaget?

MVH
Citera
2009-05-27, 13:39
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azeuz
Har fan alltid undrat vad som händer när man blir bannad.

Är det som så att man bara inte kan logga in på sitt användarnamn, eller är det till och med som så att man inte kommer in på flashback forum överhuvudtaget?

MVH
Jo, du kan läsa fortfarande men du kan inte logga in.
Citera
2009-05-27, 13:41
Medlem
Brottweilers avatar
När jag blev bannad för nåt år sen så kunde jag läsa på sidan medans min användare var borta för alltid.
Citera
2009-05-27, 13:43
Medlem
micaeles avatar
Du kan logga in, men möts av ett meddelande som säger att du inte är önskvärd av uttryckt anledning och på hur länge. IP-bans verkar dock inte ske på FB, så surfa forumet kan du göra hur du vill, oinloggad.
Logga dock inte in med någon annan användare - blir du avslöjad åker din 'riktiga' användare ut för gott (eller tills amnesti söks).
Citera
2009-05-27, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Du kan logga in, men möts av ett meddelande som säger att du inte är önskvärd av uttryckt anledning och på hur länge. IP-bans verkar dock inte ske på FB, så surfa forumet kan du göra hur du vill, oinloggad.
Logga dock inte in med någon annan användare - blir du avslöjad åker din 'riktiga' användare ut för gott (eller tills amnesti söks).

Tack! Borde vara med i FAQ.
Citera
2009-05-27, 13:47
Medlem
storbondens avatar
Prova på att bli bannad i stället?
Citera
2009-05-27, 13:48
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Prova på att bli bannad i stället?
Och ha abstinensbesvär i en vecka?! Nej tack.
Citera
2009-05-27, 13:51
Medlem
storbondens avatar
Han var ju nyfiken, då är det ju bara bryta mot någon som får en avstängd någon vecka eller två.
Citera
2009-05-28, 05:38
Bannlyst
Under vissa enstaka användare står det awaiting email confirmation. Vad betyder det?
Citera
2009-05-28, 05:40
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Under vissa enstaka användare står det awaiting email confirmation. Vad betyder det?

Att de är nyregistrerade och inte har bekräftat sitt konto med mejlen de använde ännu.
Citera
2009-05-30, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
IP-bans verkar dock inte ske på FB,

Ehm, jo. Jag fick köra via proxy ett halvår när jag var avstängd. Var rätt länge sen nu dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in