2025-07-01, 00:59
Medlem
Thage.G.s avatar
Kan det här vara det bästa svenska talet under detta århundrade?:

https://www.youtube.com/watch?v=XP1wjj-UXAI&t=1593s
Bland svenska 15-åringar, ligger pojkar ett helt skolår efter

Unga män har 50% högre arbetslöshet

De söker gemenskap och svar i Flashbacks trådar

De söker mening, men vilseleds av algoritmer

Woke-eran
Äntligen en svensk politiker, som visar uppriktiga känslor och empati för en grupp som de flesta skiter i!

Vackra Ebba kan säkert locka till sig en hel del unga män från Flashbacks trådar...
Senast redigerad av Thage.G. 2025-07-01 kl. 01:19.
Citera
2025-07-01, 11:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thage.G.

Woke-eran
Äntligen en svensk politiker, som visar uppriktiga känslor och empati för en grupp som de flesta skiter i!

Vackra Ebba kan säkert locka till sig en hel del unga män från Flashbacks trådar...
Nu tror jag någon missförstått, incellkillar röstar inte på KD. Inte Woke-män heller. Och hur kan man bli vilseledd av algoritmer? Är man inte lite väl naiv i så fall?
Citera
2025-07-01, 15:10
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thage.G.

Woke-eran

Kidsen använder inte Flashback, de vet med nöd och näppe vad det är.

Är det någon som inte är vilseledd av algoritmer är det väl de unga, som är födda in i cyberrymden.

Även om du tycker Ebba är vacker. Så tycker tonårskillarna att hon är en tant. Hon är ju nästan 40, och när man är i tonåren är det en ålder som i stort sett är lika med pension.

Men visst, Ebba var väldigt snyggt klädd i klippet. Jag är dock inte speciellt förtjust i hennes sätt att hålla tal. Jag tycker hon predikar. Det passar inte mig. Jag får taggarna ut då.

Ebba må vara den snyggaste av partiledarna. Dock, utseende är inget jag värdesätter hos partiledare. Skönhet är ju dessutom övergående. Vad som är viktigt för mig när jag väljer vilket parti jag ska rösta på är ideologi och med vems politik de mest utsatta får det bäst. För vi är inte starkare än vår svagaste länk. Och först när vi har en stark svagaste länk kan vi få ett väl fungerande samhälle.
Citera
2025-07-28, 19:47
Medlem
med lite fantasi kan man tro att det är ebba som spelar norska krimserien wisting på svtplay
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in