Är en tjej i 20årsåldern som har en förhållandevis lång träningserfarenhet, och har tidigare tränat på Delta, Sturebadet och Sats. Delta var riktigt nice, det fick mig att gilla styrketräning men har ju ingen gruppträning vilket jag gillar att variera med. Sturebadet var fräscht, men jävligt dyrt i förhållande till usla maskiner och få gruppträningsklasser. Sats är bara äckligt. Skitigt och rackigt som fan, massa tjockisar, gamlingar och fjortisar samt i regel rätt dåliga instruktörer där.
Jag vill ha ett gym eller en gymkedja där det är fräscht, rent och städat. Bra med maskiner och vikter. Roliga, annorlunda och inspirerande gruppträningsklasser. Det är grymt oinspirerande att ha 'Flebb-Fia' som spinninginstruktör, eller ha 'Disco-Kenny' eller 'Broiler-Micke' att välja på om man känner för att anlita en PT för lite extra pepp. Gärna lite trevliga faciliteter också på gymmet så det känns härligt att komma dit. Funderar på Balance eller den nya World Class på Nybroplan. Vad tycker ni? Kom gärna med förslag på grymma gym i centrala Sthlm eller norrut.
Tackar