Jag menar, hur många dansgrupper existerar överhuvud taget i "Sjuhärad"? som dessutom har lärare och elever i matchande ålder??
I de senare artiklarna står att läsa att de "disponerar olika lokaler", i de tidigare med namn angivna står att de "letar lokaler".
Brukar inte en dansgrupp ha en och samma lokal?
Läs artiklarna och begrunda om det verkligen kan vara slump med så många likheter!
Jag menar, hur många dansgrupper existerar överhuvud taget i "Sjuhärad"? som dessutom har lärare och elever i matchande ålder??
I de senare artiklarna står att läsa att de "disponerar olika lokaler", i de tidigare med namn angivna står att de "letar lokaler".
Brukar inte en dansgrupp ha en och samma lokal?
Läs artiklarna och begrunda om det verkligen kan vara slump med så många likheter!
Finns ngn här med kännedom om gossarna i artikeln?
Kom igen nu, kanske är personerna i artikeln oskyldiga och då måste ngn ha vetskap som styrker deras oskuld.
Ingen här som känner eller känner till personerna i artikeln och kan berätta mer!
Även om sambanden mellan artiklarna skulle visa vara en osannolik slump och killarna är oskyldiga är det ju viktigt att vi fortsätter jaga rätt på vem som är skyldig. Och inte minst redogör för den oskyldiges oskuld!
På så sätt kan vi varna andra barn och deras föräldrar från att råka ut för aktuella gärningsmän som verkar ha förgripit sig på och ofredat många barn.
När en dom är aktuell så är väl den offentlig, eller hur funkar det?
Kanske kan någon som vet hur man går till väga få ett utdrag på domen och skicka den till sidorna på nätet som publicerar namn på sexualbrottslingar?
Vilka sidor är det som gör det?
Om det visar sig vara i artikeln nämnda gossar så har vi ju ett ansikte på dem!
Oavsett vem det är så hoppas jag de blir hemskickade, för det lär knappast vara renrasiga svenskar som ligger bakom.