2009-05-26, 12:26
Medlem
Hallo.

Nu har jag spelat hem de flesta spelbolags bonusarna o undrar hur de är dags o gå vidare...

Jag är en lite halvtaskig pokerspelare och funderar på hur enkelt det är att spela hem pokerbonusar. Även om jag inte gått plus i de långa loppet så ligger jag inte mycket minus. Om man där lägger till en o annan bonus så skulle det troligtvis gå att tjäna en del pengar på de hela...

Någon som redan testat detta? Fungerar det även på de lite lägre borden även om de tar lite längre tid? Tips o trix? tänker främst på first deposit bonusarna som brukar vara störst...

tack på förhand.
Citera
2009-05-26, 12:29
Medlem
Spelbolags bonusar är mycket enklare att spela hem, pokerbonusarna är dock inte alls omöjliga. Du måste dock vara inställd på att lägga ner lite mer tid.

Jag håller faktiskt på att göra en liten guide om hur man ska spela hem pokerbonusar, kan höra av mig när den är färdig.
Citera
2009-05-26, 12:44
Medlem
pockerpross avatar
Lättast att bonushora eligt mig är att köra sngs, då kan man också köra många bord. De bästa bonusarna ger dig ungefär 80% rakeback, dvs 80% tillbaks på avgiften som tas. Om du är något förlorande så blir timlönen inte bra direkt om du bonushorar, satsa på att förbättra ditt spel då istället till en början...
Citera
2009-05-26, 14:08
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pockerpros
Lättast att bonushora eligt mig är att köra sngs, då kan man också köra många bord. De bästa bonusarna ger dig ungefär 80% rakeback, dvs 80% tillbaks på avgiften som tas. Om du är något förlorande så blir timlönen inte bra direkt om du bonushorar, satsa på att förbättra ditt spel då istället till en början...

Är man öppen för mycket spel kan man få över 100% rakeback.
Citera
2009-05-26, 15:29
Medlem
Jag har precis löst in bwin no deposit-bonus.

Hur ska jag spela (vilken sorts bord) för att ha störst chans att lösa in den?

Initially you get $25 upfront once your bonus request has been approved. Afterwards you can start using the bonuscodes to receive the final $1230 bonus ($30 + $200 + $1000). We suggest you start with bonuscode DK30 first, earn 300 Poker Points ($1 for every 10 Poker Points) and the $30 will be released to your account and you can start using DK200 for $200 and finally DK1000 for $1000 - in total $1255 free bonus without deposit.
Citera
2009-08-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SbG
Spelbolags bonusar är mycket enklare att spela hem, pokerbonusarna är dock inte alls omöjliga. Du måste dock vara inställd på att lägga ner lite mer tid.

Jag håller faktiskt på att göra en liten guide om hur man ska spela hem pokerbonusar, kan höra av mig när den är färdig.

Du har den inte färdig?
Citera
2009-08-15, 12:36
Medlem
pokergudens avatar
Har sagt det och säger det igen; fuck bonusar, är du hyffsad pokerplayer kör på rakeback, du kommer fortfarande tjäna som fan på det (om du får en bra deal)...Jaga bonusar kan i många fall stjälpa ditt spel istället för tvärtom, enligt mig
Citera
2010-04-08, 21:55
Medlem
DJHeliums avatar
Necroar tråden lite!

Har kommit upp i rulle på några tusen svenska nu på SVS, funderar på att börja flytta runt och bonushora på olika siter. Lite frågor:

På vilken nivå börjar det bli värt att bonushora? Att grinda NL2 tills man har rakeat 600$ känns sådär.

Hur värt är det med bonusar kontra rakeback (säg 55% på PL, som alla verkar ha)?

Någon som har tips på bra "guide" där man kan se olika sidors bonusar? Hittade http://www.bonuswhores.com/ , men kanske någon mer

Tack i förskott!
Citera
2010-04-08, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DJHelium
Necroar tråden lite!

Har kommit upp i rulle på några tusen svenska nu på SVS, funderar på att börja flytta runt och bonushora på olika siter. Lite frågor:

På vilken nivå börjar det bli värt att bonushora? Att grinda NL2 tills man har rakeat 600$ känns sådär.

Hur värt är det med bonusar kontra rakeback (säg 55% på PL, som alla verkar ha)?

Någon som har tips på bra "guide" där man kan se olika sidors bonusar? Hittade http://www.bonuswhores.com/ , men kanske någon mer

Tack i förskott!
Har du vunnit dom e ett tips ta ut dom och köp nått kul spendera dom,,
du kommer garanterat gula dom om du fortsätter,,,,,,,,,,,
Sory om jag e negga,, men thats life,,,,,,,,,
Citera
2010-04-08, 22:32
Medlem
DJHeliums avatar
Har grindat upp på först NL50kr sen NL100kr, cashat ut några tusen.

That's life!
Citera
2010-04-08, 22:35
Medlem
Jag vill påstå att det är 5 år försent för att få något ut av att jaga pokerbonusar.
Citera
2010-04-09, 07:23
Medlem
Gitarrmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritte_n
Jag vill påstå att det är 5 år försent för att få något ut av att jaga pokerbonusar.
och svaret gick inte att utveckla längre än så?

OnT:
bonusar är väl ingenting att jaga över huvudtaget. är du förlorande blir du ingen vinnare du inte pga. bonusar.. du får tillbaka en del av raken men du får inte tillbaka de du förlorar om du tror det.. Och måste man välja mellan rakeback och bonus? signa upp med bra rakeback deal så får du väll first deposit bonus som alla andra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in