2009-05-26, 02:14
Medlem
Ja, jag har läst FAQ:n och jag vet att man inte kan radera trådar själv. Kan man dock be en moderator radera tråden åt en?
Citera
2009-05-26, 02:15
Medlem
4283s avatar
Nope. Den kan kastas i papperskorgen däremot. Detta innebär att den inte kommer upp om man söker med sökfunktionen - däremot så kan man hitta den om man letar där inne eller kollar vilka trådar som TS till papperskorgstråden har skapat.

Det går ju givetvis också att bryta mot reglerna med t.ex. en annons - då raderas tråden.
Citera
2009-05-26, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Nope. Den kan kastas i papperskorgen däremot. Detta innebär att den inte kommer upp om man söker med sökfunktionen - däremot så kan man hitta den om man letar där inne eller kollar vilka trådar som TS till papperskorgstråden har skapat.

Det går ju givetvis också att bryta mot reglerna med t.ex. en annons - då raderas tråden.

Tack för hjälpen!

Hur säkert är annonstricket då? Alltså inom vilken tidsrymd efter det att förstainlägget ändrats till en annons raderas den? Har ingen koll på hur aktiva moderatorerna är.
Citera
2009-05-26, 02:22
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoDivine
Tack för hjälpen!

Hur säkert är annonstricket då? Alltså inom vilken tidsrymd efter det att förstainlägget ändrats till en annons raderas den? Har ingen koll på hur aktiva moderatorerna är.
Det beror givetvis på när på dygnet, som du säkerligen listat ut. Allt från en minut till en dag.

Att tänkas på är att om annonsen inte ligger i förstainlägget så blir givetvis inte tråden raderad - utan inlägget som annonsen ligger i.
Citera
2009-05-26, 03:09
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoDivine
Tack för hjälpen!

Jag rekommenderar verkligen inte detta. Den som postar reklam i forumet blir avstängd, utan varning.
Citera
2009-05-26, 06:52
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Jag rekommenderar verkligen inte detta. Den som postar reklam i forumet blir avstängd, utan varning.

Att posta reklam leder inte nödvändigtvis till direkt avstängning utan kan även generera i varning, det beror lite på omständigheterna.

Däremot är det givetvis inget man ska göra och tänker man bara efter lite innan man postar så behöver man inte hamna i kniviga situationer. Hur det skulle hjälpa att ändra trådstarten till en annons har jag också svårt att se, med tanke på att man bara får editera den en begränsad tid. Så det låter rätt onödigt.
Citera
2009-05-26, 07:15
Medlem
StefanHeterJags avatar
Att bryta mot 1.01 bara för att få bort en tråd är meningslöst då man själv riskerar avstägning samt att enbart inlägget med annonsen försvinner, inte tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in