Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelkonkel
14 vs 3 röster ser ganska klart ut väl?

well. rösta här!

http://www.acepolls.com/polls/928138-namn-till-guilden

Northern Method blir det skapar guilden nu, PMa mig med era chars som ska invitas till guilden.
Citera
2009-06-06, 19:48
Medlem
Guild Founded!
You have founded the Northern Method. Now go ahead and invite the first members. Note that the guild will be deleted if it does not become active within three days.

Pma mig mer era namn så får ni en invite.
Citera
2009-06-06, 19:57
Bannlyst
Miskapo

Ska vi skita i Nedragen eller vad den guilden nu hette?
Citera
2009-06-06, 19:59
Medlem
TokyoBarns avatar
Har joinat =)
Citera
2009-06-06, 20:01
Medlem
Guilden är uppe bara att ni joinar.
Citera
2009-06-06, 20:35
--KAN ALLA JOINA SAMMA GUILD--

Så vi slipper krångel. Vad jag vet är tydligen northern Method den nuvarande. Alla från Nedrage kan väl komma över så vi blir många?
Citera
2009-06-06, 20:41
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium

Så vi slipper krångel. Vad jag vet är tydligen northern Method den nuvarande. Alla från Nedrage kan väl komma över så vi blir många?

Word
Citera
2009-06-06, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium

Visst, om NÅGON SKICKAR INVITE TILL MIG!
Citera
2009-06-06, 21:03
Medlem
Niths avatar
http://www.tibia.com/community/?subtopic=guilds&page=view&GuildName=Northern+Meth od

bara msg någon vice-leader, eller själva leadern, in game.
kom ihåg att ni måste leava guilden (nerdrage) för att ens kunna få en invite till NM.

jag hade ju varit online, men mitt trådlösa pisskukhorfitthelvete till trådlösa glocalnet helvete laggar.
Citera
2009-06-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
http://www.tibia.com/community/?subtopic=guilds&page=view&GuildName=Northern+Meth od

bara msg någon vice-leader, eller själva leadern, in game.
kom ihåg att ni måste leava guilden (nerdrage) för att ens kunna få en invite till NM.

jag hade ju varit online, men mitt trådlösa pisskukhorfitthelvete till trådlösa glocalnet helvete laggar.

Lyssna på Nith så msga nån vice eller leader för att bli invitad, sprid ut att vi är gjort den seriösa guilden nu och att alla ska joina den istället.
Citera
2009-06-06, 22:02
Bannlyst
Vad menar ni med seriösa?
Det jag hade tänkt mig är att vi skulle terrorisera servern (PK), men jag vet inte vad ni hade i åtanke?
Citera
2009-06-06, 23:18
Citat:
Ursprungligen postat av hundkeex
Vad menar ni med seriösa?
Det jag hade tänkt mig är att vi skulle terrorisera servern (PK), men jag vet inte vad ni hade i åtanke?

Det är ju egentligen det Tibia går ut på förr eller senare.. Att ta över, men jag tycker vi ska vänta med det tills alla är någorlunda högre levelss. Om alla mages är runt 50 kommer vi kunna äga rätt och lätt över starkare guilder. Bara man håller ihop och kämpar. Men att terrorisera redan på ett tidigt stadium eller ens tjaffsa omkring med folk leder bara till att vi blir huntade och aldrig får vara ifred. Chilla lite - levla - rule the server.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in