Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-27, 18:22
Medlem
Spelar på en 10.77 ot hexera.net

Finns det gratis bott till den versionen? Vilken?
Citera
2015-05-10, 12:28
Medlem
Zarkoss avatar
Vad finns det för bots i nuläget? Använde xenobot för något år sen och tyckte det var bekvämt.

Fixade ett nytt acc igår och hade 10 gratisdagar Xeno, bottade i kanske 5 timmar och sen så blev jag deletad för bot?

Jag hade inte botten igång i ens 10 utan jag blev bannad första dagen på lvl 20?

Så undrar om ni har några tips på bots som "känns" safe och som är lätthanterliga?
Citera
2015-06-08, 11:20
Medlem
spelar ingen på shadowcores längre ?
Citera
2015-06-22, 15:51
Medlem
Söker någon att spela ots med.
Hoppar ofta runt bland servers eftersom det blir tråkigare när man levlat upp och spelar solo. Spelar just nu en amerikansk 10.77 server som har 500x exp (dvs inga stages). Har spelat Tibia näst intill non-stop sedan 2005 och som alla vet är det mycket roligare att spela tillsammans med någon eller flera.

Hör av dig via PM om du är intresserad!
Citera
2015-07-11, 00:23
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkos
Vad finns det för bots i nuläget? Använde xenobot för något år sen och tyckte det var bekvämt.

Fixade ett nytt acc igår och hade 10 gratisdagar Xeno, bottade i kanske 5 timmar och sen så blev jag deletad för bot?

Jag hade inte botten igång i ens 10 utan jag blev bannad första dagen på lvl 20?

Så undrar om ni har några tips på bots som "känns" safe och som är lätthanterliga?

windbot, ibot, och xeno e typ dom säkraste,,
har dock torskat accs med wind o ibot... inget på xeno..
dom deletar sjukt mkt folk atm, o många som gör nya acc o bottar torskar dom rätt snabbt, ba läsa alla deras forums så ser du att d e många som blir deleted xD
Citera
2015-08-05, 02:53
Medlem
Funderar på att starta en character på tibianic, Spectrum-servern. Någon sugen?
Citera
2015-08-11, 13:14
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanod
Funderar på att starta en character på tibianic, Spectrum-servern. Någon sugen?

Jag och en annan polare har spelat där ett tag nu, dock så expar jag inte atm. Men gör en del runor/arrows. Hör av dig om du börjar
Citera
2016-02-16, 23:59
Medlem
Är lite sugen på Tibia igen. Spelade sist på OT-serverna Mastercores och Tibianic som hade perfekta rates med loot, exp och skills. Söker en liknande!
Citera
2016-02-22, 16:51
Medlem
Kan rekommendera Eloth.net
Rl map 8.0 clean map. Bra med wars och bra rates ingen har nått 200 än och den öppna i mitten på januari har jag för mig. Känns som rl Tibia. Söker team
Citera
2016-03-27, 16:37
Medlem
Rayons avatar
Hur funkar det att botta idag? Hört att det är mycket bans.
Intresserad av att testa, hör av er om ni har något bra/dåligt att säga om detta
Citera
2016-04-05, 19:40
Medlem
Grottgretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.dick
Är lite sugen på Tibia igen. Spelade sist på OT-serverna Mastercores och Tibianic som hade perfekta rates med loot, exp och skills. Söker en liknande!
Vill också lira, fick sug som fan på lite oldschool Tibia! Spelade på bägge dessa servrar och håller med om att alla rates var nästintill perfekta! PM gärna om någon hittar en liknande OT.
Citera
2016-04-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Vill också lira, fick sug som fan på lite oldschool Tibia! Spelade på bägge dessa servrar och håller med om att alla rates var nästintill perfekta! PM gärna om någon hittar en liknande OT.

Det här i stortsett, är redigt sugen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in