2012-01-11, 14:18
Medlem
tuffkatts avatar
Har ett problem, hur tar man bort vänner när man kör timeline? Jag går in bland vännerna men finns ingenstans där man klicka och radera vänner, jobbigt som fan. Någon som kan hjälpa mig?

Och menar jag förutom att behöva gå in på deras profil och Unfrienda en åt gången. Innan fanns det ju en lista där man bara kunde kryssa i typ.
Citera
2012-01-11, 20:06
Medlem
slasktomtes avatar
Hur ställer man in så att mina vänner som ser min profil bara ser sina gemensamma vänner bland mina vänner? Gäller timeline
Senast redigerad av slasktomte 2012-01-11 kl. 20:14.
Citera
2012-01-11, 20:51
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktomte
Hur ställer man in så att mina vänner som ser min profil bara ser sina gemensamma vänner bland mina vänner? Gäller timeline
Tror du får välja att enbart du ska få se dina vänner då.
Citera
2012-01-11, 22:49
Medlem
evelyn.ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Har ett problem, hur tar man bort vänner när man kör timeline? Jag går in bland vännerna men finns ingenstans där man klicka och radera vänner, jobbigt som fan. Någon som kan hjälpa mig?

Och menar jag förutom att behöva gå in på deras profil och Unfrienda en åt gången. Innan fanns det ju en lista där man bara kunde kryssa i typ.

Du måste gå på deras profil och där tar du bort dem.
Citera
2012-01-12, 02:47
Medlem
Tjenare jag har problem med att svara på "puffar" på facebook. Så fort jag trycker på puffa tillbaka står det puff har skickats..sen är den tillbaka och personen ifråga fick aldrig min puff. Testat allt som att byta webbläsare, rensa cache o allt det där. Även loggat in med mobilen men kan inte på något sätt besvara puffar...hjälp?
Citera
2012-01-12, 17:22
Medlem
Alltså nu har jag försökt från alla olika webbläsare och min iPhone, men det går inte för mig att ta bort vissa logginlägg på Facebook. Det står "det gick inte att dölja minihändelsen" Snälla hjälp mig!
Citera
2012-01-12, 22:05
Medlem
Har precis börjat använda timeline och vill lägga till ett stort antal destinationer i kartan och att dessa ska vara synliga för mina vänner. Problemet är att varje destination jag lägger till kommer upp i min logg och som allmänna aviseringar vilket gör att hela loggen blir spammad med ändringarna jag gjort i kartan. Min fråga är alltså: Hur lägger jag till en destination som ska vara synlig för vänner utan att den ändringen syns i loggen? Tacksam för svar
Citera
2012-01-12, 23:10
Medlem
Jag hittar inte vart någonstans jag redigerar att ingen ska få se de bilder jag är taggad på, förutom jag,i time-lineversionen av facebook. Hjälp?
Citera
2012-01-12, 23:37
Medlem
Wiijkes avatar
Frågan har säkert frågats innan men för många sidor för att checka..

Kan man ta bort vänner snabbare, typ markera flera samtidigt och bara "radera"?

Tack på förhand
Citera
2012-01-13, 01:46
Medlem
Chrysoss avatar
Vad fan har kvinnorna för sig nu då? "They put me on the rehab bike" "They put me on the rehab rock" "the put me on the rehab blabla" vad menas med denna sandlådenivålek?
Citera
2012-01-13, 02:02
Medlem
Chrysoss avatar
nvm tror bara mina kontakter är efterblivna
Citera
2012-01-13, 06:16
Medlem
Så här döljer du timeline på facebook!

Hej, jag har sett att det är många lite överallt som undrar om man kan få sin profil tillbaka. Nu går det, och så här gör du.

For Mozila firefox users:-
STEPS-
1-First open your Firefox Browser and goto TOOLS then Go to Add-ons.
2-Now you will found Add-on settings and then search "User Agent Switcher" in top search bar.
3-install this Add-on(user agent switcher).
4-now restart your Firefox Browser then go to TOOLS..
5-Now click on Default User Agent Switcher Button and then select Internet Explorer 7.
6-Now Login to Facebook and you will see your old profile back.

(if you again want your facebook timeline account simply goto TOOLS, click add-ons,set user agent switcher=disable.)

For GOOGLE CHROME users:-
STEPS-
1-Before Opening the Chrome browser Right click on the chrome icon and choose Properties.
2-Now Look for the Target box and add the following code after 'chrome.exe'. (leave space after chrome.exe)
--user-agent="Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0)"
3-Now click 'Apply' and then 'ok'.
4-Restart Chrome.
5-Now open your facebook and you will see your old Profile back.

(if you want your timeline account again then right click on chrome before opening - goto properties, look for the target box and remove the code after chrome.exe, click apply then ok.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in