2018-02-12, 12:41
Medlem
Hej! Jag har ett problem som varat ett tag nu och inte lyckats få nån hjälp, hoppas nån hör kan veta:

När jag lägger in en annons på köp/sälj grupp på FB så är det BARA jag som kan se den.
Ingen annan ser annonsen men jag ser sen som inlagd och kan söka efter den,se den i flödet i gruppen och kommentera den.

Detta problem gäller ALLA köp/sälj grupper och bara dem, andra grupper fungerar kanon och även allt annat.

Jättetacksam för hjälp
Citera
2018-02-16, 22:57
Medlem
Undrar ifall någon vet hur man kan blockera att bli taggad på Facebook? Så ingen kan tagga mig med en bild eller video så att alla de jag är vänner med ser det automatiskt? Tycker denna funktion är så sjukt irriterande.
Citera
2018-02-17, 07:28
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetaBeta
Undrar ifall någon vet hur man kan blockera att bli taggad på Facebook? Så ingen kan tagga mig med en bild eller video så att alla de jag är vänner med ser det automatiskt? Tycker denna funktion är så sjukt irriterande.

Inställningar - tidslinje och taggning, där har du olika alternativ, det går nog inte att ställa in att du inte blir taggad, men du kan välja att granska innan det syns på din tidslinje och kunna avtagga.
Citera
2018-02-17, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Inställningar - tidslinje och taggning, där har du olika alternativ, det går nog inte att ställa in att du inte blir taggad, men du kan välja att granska innan det syns på din tidslinje och kunna avtagga.

Kan jag även välja att ifall jag blir taggad på en bild eller video,att mina vänner inte ser mig på bilden eller videon jag blivit taggad i? Eller att jag får en notifikation eller liknande där jag jag ta bort att det händer?

Edit: Man kunde även välja vilka som skulle få se inlägg som jag taggats på i min tidslinje. Kan välja ``Bara jag``. Betyder det att ifall någon taggar mig i en bild eller video,så kan inte mina vänner se att jag blivit taggad?
Senast redigerad av BetaBeta 2018-02-17 kl. 09:59.
Citera
2018-02-22, 12:40
Medlem
kanelipullas avatar
Ligger Facebook nere? Någon som vet nåt?
Citera
2018-02-22, 12:42
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Ligger Facebook nere? Någon som vet nåt?

Enligt AB gjorde låg det nere. Instagram funkar ej för mig. FB har jag ej, så vet ej om det är nere nu.
Citera
2018-02-22, 12:47
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Enligt AB gjorde låg det nere. Instagram funkar ej för mig. FB har jag ej, så vet ej om det är nere nu.

Jaa.. märkte nu att även mitt insta ligger nere. Så både facebook och instagram ligger nere samtidigt.
Citera
2018-02-22, 12:50
Medlem
Wounderingtwos avatar
Citat:
Det sociala nätverket Facebook ligger nere under torsdagen.

Använda kan inte uppdatera sina flöden utan möts av meddelandet: "Sorry, something went wrong".

Inte heller Instagram fungerade - men efter lunchtid kunde man på nytt logga in.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EoBEM/facebook-och-instagram-ligger-nere

https://www.expressen.se/dinapengar/facebook-ligger-nere-oklart-vad-som-hant/

Jag kommer dock fortfarande inte in.
Citera
2018-02-23, 09:37
Medlem
Rensade min vännerlista nyligen och en av dem jag tog bort var en som jag umgicks mycket med för flera år sen men sen så flyttade han utomlands och efter det har vi bara hörts via messenger 2-3 gånger per år. Nu när jag skulle skriva ett läget? På messenger så går ej meddelandet fram. Jag får tillbaka att det ej går att skicka sen när jag försöker gå in på hans sida så står det ett fel har inträffat försök igen.

Gissar att han blockat mig?
Citera
2018-02-23, 13:20
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenely82
Rensade min vännerlista nyligen och en av dem jag tog bort var en som jag umgicks mycket med för flera år sen men sen så flyttade han utomlands och efter det har vi bara hörts via messenger 2-3 gånger per år. Nu när jag skulle skriva ett läget? På messenger så går ej meddelandet fram. Jag får tillbaka att det ej går att skicka sen när jag försöker gå in på hans sida så står det ett fel har inträffat försök igen.

Gissar att han blockat mig?

Stämmer.
Citera
2018-02-23, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Stämmer.

Testade att gå in på hans sida på en kompis FB konto och jag har definitivt blivit blockad!
Citera
2018-02-23, 21:55
Medlem
Sport1s avatar
Jag ser inte vad andra gillar på facebook och det har varit så här i ett par månader.

D.v.s. det där fältet ovanför chattrutan med alla kontakter jag ser den helt enkelt inte

Har facebook ändrat det här själv?

Hur får man tillbaka det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in