2003-11-08, 19:49
Medlem
Jaymzs avatar
Angiveritråden är ju lysande! Jag föreslår även att admin kollar lite på nätet om det finns andra bra Stasi-inspirerade metoder som kan användas här för att stävja pöbeln av skribenter här!
Citera
2003-11-08, 20:43
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Nu missade jag instruktionen att man skulle bilda en ny tråd i ämnet istället för att svara i admins tråd, varpå jag fick en varning för mitt inlägg (med samma poäng som ovan) trots att det inte var tramsigt menat.

Seriösa svar är önskvärda!

En juridikstuderande som inte är läskunnig ? ...
(Förlåt men den här kunde jag bara inte undgå att säga...)
Citera
2003-11-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
En juridikstuderande som inte är läskunnig ? ...
(Förlåt men den här kunde jag bara inte undgå att säga...)

Att missa detaljer och att inte vara läskunnig är två ganska vitt skilda saker?
Citera
2003-11-08, 21:12
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messmör
Att missa detaljer och att inte vara läskunnig är två ganska vitt skilda saker?

Nu var meningen inte alltför allvarlig, jag ville bara småretas lite med Laura, ok ?
Citera
2003-11-08, 21:15
Medlem
Citat:
Nu var meningen inte alltför allvarlig, jag ville bara småretas lite med Laura, ok ?

Jag är avstängd och kan inte svara, ok? Skapade detta konto när Nux var som värst, då jag tänkte hålla mig till språk och mat-forumen, eftersom det är där jag är mest aktiv, förutom övrigtforumet (vilket mest var på skoj) Nåväl, tar det hela med ro.
Citera
2003-11-08, 21:22
Medlem
Nidstangs avatar
Skönt att höra
Citera
2003-11-08, 21:25
Medlem
Citat:
Skönt att höra

Mmm.. Innebär i alla fall att jag också lär avlägsna mig från forumet. Tror iofs inte att det finns någon som 'känner' så många IRL här som jag gör
Citera
2003-11-08, 21:35
Medlem
Nidstangs avatar
Vad är det här nu då ? Mitt: "Det var skönt att höra" var ett svar på ditt: "Nåväl tar det hela med ro" Ingenting annat
Citera
2003-11-08, 21:38
Medlem
Citat:
Vad är det här nu då ? Mitt: "Det var skönt att höra" var ett svar på ditt: "Nåväl tar det hela med ro" Ingenting annat

Ah well, du är giftig; så jag trodde att du syftade på att det var skönt att jag blev avstängd Det finns säkert en hel del som jublar över det, eftersom jag är ganska PK i förhållande till många här.
Citera
2003-11-08, 21:43
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ah well, du är giftig; så jag trodde att du syftade på att det var skönt att jag blev avstängd Det finns säkert en hel del som jublar över det, eftersom jag är ganska PK i förhållande till många här.

Lilla gumman
Jag tycker bra om dig, det lilla jag känner dig genom FB, och om du tror att jag skulle börja babbla med fel personer om vem du är, så kan jag bara säga glöm det.
Citera
2003-11-08, 21:48
Medlem
Citat:
och om du tror att jag skulle börja babbla med fel personer om vem du är, så kan jag bara säga glöm det.

eh.. vad menar du med det? Den lilla skaran som känner mig kniper käft och du är inte en av dem
Citera
2003-11-08, 21:51
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
eh.. vad menar du med det? Den lilla skaran som känner mig kniper käft och du är inte en av dem

Jag menade bara att jag tänker inte tala om för någon vem messmör är. I övrigt har du naturligtvis rätt jag vet inte vem du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in