2009-05-24, 19:54
Medlem
Ålder:21
Kön: Man
Vikt: ca 70 Kg¨
Erfarenheter: Alkohol, Brunt, Spice, Genie
Alla namn är påhittade

Jag vaknar upp hemma i min säng efter en helkväll ute på stan med min polare, som ligger någon meter ifrån sängen i min soffa.
Kvällen innan hade vi väll druckit ca en halv hela brännvin, 10 öl (var) samt öl, sprit ute på krogen. Ungefär som mina helger
brukar se ut. Torkel kom fram till att han brännt ca 1300 under kvällen och jag antar att jag gjort av med en del cash jag med

Går ur sängen och hämtar en öl i kylskåpet och sätter mig bredvid polarn som också vaknat till liv. Vi dricker väll en öl och underhåller oss
med att sitta framför datorn, spela in ett oerhört oseriöst radio program etc, sedan går jag och duchar då jag väntar besök

Torkel bestämmer sig för att dra hem då jag skulle få besök om en timme, och han fortfarande kände sig ganska full och tyckte jag kunde
vara ensam med mina gäster

Vi ska ju självklart dricka även idag efter att mina besökare dragit.

Efter att besöket dragit sätter jag mig genast på cykeln och drar mot min kompis, tog även med min ryggsäck och de sista ölen samt brännvinet
som blivit över från gårdagen. När jag kommer dit knäpper vi våra öl och lyssnar på musik då vi är musik freaks båda två och spelar i samma band
Efter någon timme börjar jag diskutera att dra på Ölbränboll då vi inte hade några planer för aftonen.
Torkel vill först inte men sedan ringer några andra polare och tjatar på både mig och honom så vi beslutar att cykla dit
Slänger ner 5-7 öl, brännvinet samt lite bourbon i ryggsäcken och cyklar iväg. Solen skiner och det är perfekt temperatur ute för att cykla
och spela brännboll så jag tycker allt flyter på bra. Nä vi väl kommer fram får vi se att de vi trodde skulle vara ca 10 pers var nu 30
och vi känner väll 10 av dem, men men vi slår oss ner, snackar med folk,

"Du kan jag få smaka eller?" Frågar en kille jag nyss hälsat på
"Ja klart drick" Säger jag och passar honom saft flaskan med brännvin i, han halsar på då jag säger
"Nej men fan drick inte så mycket du kan bli blind ju" han gjorde en mycket rolig min då! kan tänka mig att folk gör den minen om de ovetande får något stort uppkört i analen
Men jag förklarade att det var köp sprit och att han skulle ta sig en sup till.

Dricker i ca 30-60 min då det blir dags att spela brännboll (de andra hade redan spelat flera omgångar)
Jag och Torkel blir i samma lag, vi vann trots att mina prestationer inte var dem bästa men skit samma.

Sitter kanske en 45 minuter tills folk börjar röra på sig och det är dags att dra vidare, de flesta verkade dra på grillning men vi bestämde oss för att vi skulle bli med Peter (30 år)
på fest vid ett universitet då det tydligen skulle vara en hel del folk där. Men jag och Torkel måste hem till honom och fylla på alkohol förrådet
först då ölen och bourbonen vi haft med nu var slut, Så vi cyklar hem till honom kastar ner kanske 10 öl och en halv flaska bourbon i ryggsäcken
och börjar cykla igen, efter 10 min ringer vi Peter och bestämmer en plats att mötas på då han ska visa vägen till festen. Han har två andra
personer med sig Rolf(35 år) och Lena (35 år), som jag känner lite halvt. Vi cyklar på och efter ett tag ser jag att Rolf och Lena hamnar lite efter då
Lenas kondition verkar va kass, men Peter cyklar på så även jag och Torkel. Efter ca 30 mins cyklande + pauser för att vänta in de andra kommer vi fram till festen.
Och visst var det mycket folk, väldigt svårt att uppfatta hur många men kanske 500 pers där imellan student husen så vi går runt och kollar på damer
hälsar på folk och dricker på.

Vi gör inte så mycket förutom att stå mitt bland folket och dricka och prata. Peter känner en del folk där då även han studerat
Så när vi står och snackar med hans polare kommer vi på något sätt in på röka, och visst kunde en av dem fixa. 100 kr grammet skulle det kosta och vi kommer fram
till att vi inte har råd med en femma, så jag och Rolf ger honom en hundring var och ber honom fixa det han kan. Han kommer tillbaka efter ett tag och ger mig
ca 2 gram. Perfekt nice deal typ. "Jahapp någon som har rull papper eller?" säger jag och som tur är rullar Rolf sina vanliga cigg själv så han har ett paket Rizzla
Vi går iväg till ett elljusspår ca 50 meter ifrån den största folk massan, där jag och Torkel tidigare varit och pissat. Redan då pratade vi med några killar som sa
sig sälja brunt, men det blev ingen affär då de bara hade femmor, och de såg lite skit nödiga ut så vi bad dem dra åt helvete.

Rolf meckar och fan vad duktig han var, syntes direkt att han hade mycket mera erfarenhet än oss då han rullade en perfekt vad jag tror kallas för L joint.
Vi sätter oss i gräset och ser på folk som går förbi när Rolf tänder jointen, den passas runt och jag känner direkt att det var bra grejjer.

En av de förbi passerande kommer till oss och sätter sig bredvid Torkel
"Sitter ni och röker" säger han till Torkel
"Haha ja"
"jaha..."

Killen fattar inte vad vi röker fastän vi både passar runt spliffen och drar djupa bloss
Torkel får spliffen, drar ett djupt bloss och blåser röken i ansiktet på killen, men han verkar ändå inte fatta
Så vi bryr oss inte om honom så mycket och pratar på med varandra

"Fan polisen gick ju förbi här förut när vi pissade" säger jag
"äh skit i det" svarar Torkel
"Haha jo fan självklart"
Var väll en av diskusionerna vi hade i gräset innan vi kom fram till att vi skulle gå tillbaka till de andra.

Fan vad snurrig jag blev direkt minns jag att jag tänkte då balansen var mycket försämrad
Kände av rökat väldigt bra vet inte om det beror på att det jag rökt innan varit dålig, om det var pga alkoholen eller för att jag inte ätit något alls typ

Men vi kommer i alla fall tillbaka till platsen där vi stått förut, Peter står och snackar med folk och han är nu redigt berusad
Vi hinkar öl och bourbon, brännvinet dricks upp. Många damer får mina / våra blickar etc
"Fan kolla här då" eller något i den stilen säger Peter, och drar av sig jumpern, knäpper upp byxorna och drar av sig alla kläder och bara vrålar i någon sekund
Jag och Torkel står och skrattar som fan åt honom då han såg mycket rolig ut helt naken mitt bland allt folk.
"ahh det är gött Peter" skriker vi väll allihopa

Vet inte vad klockan kan vara nu kanske 23-23:30 någonting, jag och Torkel kommer fram till att vi ska dra in till stan för att fortsätta svina där,
de andra instämmer och vi rör oss mot cyklarna, men jag kommer efter de andra på något vis, antagligen på grund av min schyssta balans.
Låser upp cykeln och ska dra iväg, kommer kanske 500 meter och känner att om jag ska cykla ikapp dem med den här balansen kommer jag fan slå ihjäl mig
+ att jag inte vet vart jag är längre
Citera
2009-05-24, 19:54
Medlem
Forts

Känner inte igen vägarna, allt känns som i en tunnel på något vis. Stannar, tar upp telefonen och ringer Torkel.
"Vart fan tog ni vägen då?"
"Ja vart fan är du?"
"Jag vet inte, åk tillbaka så är jag längs vägen"
Torkel skulle komma och hämta mig

Jag står och hänger över cykeln och kollar på folk då det även här är en del folk, som är på väg till eller ifrån festen.
Efter ett tag (Kanske 10 minuter eller nått) Ser jag Torkel kommandes på cykeln, haha han cyklar över hela cykel banan, vinglandes. Ser fan så kul ut
och jag fattar att jag måste se lika skit full ut

"Men tja vafan är du på den här vägen för det är ju fel som fan" säger han när han halv rammlar / slänger cykeln i asfalten haha
"Öh vette fan jag fattar ingenting, den här vägen låg för helvete inte här förut, jävla skit"säger jag
"Fan Torkel vi kan ju inte cykla alltså, vi kommer ju slå ihjäl oss, balansen är ju försvunnen" Säger Jag
"Men vad i helvete om vi ska gå till stan, det kommer ju dröjja flera år, skärp dig nu helvete" säger Torkel
"Ja men kul att slå ihjäl sig då, du ramlade ju nyss för fan haha... Fan jaja vi kommer dö men" säger jag och hoppar på cykeln

kan tänka mig att vi måste sett tämligen roliga ut då vi inte fattade vart vi var, vart vi skulle, kunde knappt cykla + att vi skriker och svär
en hel del när vi pratar med varandra fastän vi aldrig är sura på varandra. Jag och Torkel har nog flest internskämt i hela världen också
då vi nästan har ett eget språk byggt på skämten...

Vi åker in på någon annan väg som kändes som rätt väg eller nått. Här är det knappt något folk då vi kommit en bit ifrån festen.
Tillslut möter vi en kille och en tjej, stannar och frågar om vägen in till stan. Killen ser arg ut, säger inget till oss typ
Kanske för att hans brud glor på oss som fan och ser riktigt kåt ut. Vägbeskrivningen fattade i varje fall inte jag något av så jag slutar lyssna och bara ser på henne istället

"Tack för hjälpen" säger vi och börjar cykla, vette fan åt vilket håll men det skulle ju vara rätt sa bruden i alla fall
Vi cyklar på, pratar massa skit och är nära att rammla säkert 100 gånger,
Torkel gör flera sånna där snygga vurpor / kastar cykeln i asfalten vilket jag tycker ser oerhört roligt ut. Men säger ändå att han ska ta det lungt hela tiden så han inte slår sig och skit
Vi cyklar på, jag fattar inte vart vi är. Det känns konstigt på något vis, som att vi är ensammast i världen och vart vägen leder har i alla fall inte jag någon aning om, det är mörkt
och det enda ljuset kommer från gatu belysningen.

Känns som vi cyklat i evigheter
"Vart i helvete är vi"Säger jag
"Men vi är ju här du vet vi ska ju in på en annan väg snart"
"Aha, du är säker på det vi måste ju fan va i örebro snart"

Vi cyklar på, väntar på den där andra vägen, sen plötsligt
"Jaha och det här är rätt väg menar du eller, det är ju för fan en landsväg, fan att cykla där vi kommer ju bli påkörda av en lastbil" Säger jag
"Men helvete, vi ska bara upp på den vägen några hundra meter så kommer vi på rätt väg sen" Säger Torkel
"jaja blir nog kanon det"Säger jag

Vi åker upp på vägen, jag följer Torkel. Försöker att inte köra i väg räckena etc.
Vi svänger in på vägen han menade och åker på

"Men vafan haha vi är ju här, Men vad i helvete. Det var ju här vi var och skjöt med pistolerna vetdu"Säger Torkel
"Nej fan heller" Jag ser mig omkring, känner igen en rondell "Haha jo fan det är det ju, men hur i helvete kom vi hit hahaha" Säger jag
"vafan nu vet vi vart vi är i alla fall"Säger Torkel
"Jo men är det inte rätt långt kvar? vi får åka förbi replokalen nu va?"Säger jag
"Yepp, men cykel banan går ju hela vägen här i alla fall"Säger Torkel

Så då vet vi att vi har en bit kvar att cykla, men nu är vi i alla fall på en cykel bana igen. Begriper inte riktigt vart den andra cykel banan tog vägen.

Vi åker på, vi kommer fram till ett industri område där vi bla har våran replokal så vi känner till vägarna lite.
Här är vägen bred, bra upplyst och jag behöver inte se upp för lycktstolparna lika mycket som innan.
Torkel åker en bit framför mig, jag trampar på allt vad jag kan och när jag åker om honom skriker jag
"Nu jävlar går det fort" kändes som det gick i 300 km/h
Torkel trampar på han med och vi åker så fort vi kan, och vrålar, tills vi inte orkar mera,
Jag åker framför Torkel och svänger in på en infart
Jag åker snabbt och ska runda trottoar kanten så nära som möjligt, Ligger i kurvan, kändes som jag nästan hade knät i asfalten för jag lutade cykeln så mycket.
Framdäcket missade precis men bakdäcket tar i kanten, kändes som att cykeln flög över halva vägen.
"Åh jävlar" Hör jag Torkel säga
"haha det var fan nära haha" skrattar jag
Jag ramlade inte och det kändes som värsta stunt tricket just då

Vi cyklar vidare och företagens stora skyltar känns som rena rymdskeppen vid sidan av oss, vi kommer in till stan, ställer av cyklarna, mindes till och med att låsa dem
Går mot uteställen och kommer fram till att klockan snart är 02:00
"Fan ingen ide att betala inträde nu" Säger jag och Torkel instämmer

Vi träffar på några polare och deras brudar, vill minnas att de skrattade en hel del när vi berättade om tillbaka färden.
Någon av dem sa nog också Ja fan ni ser ju skit med ut, era jävla dårar haha

Sedan gick de och vi tog en taxi hem till Rolf,
"Fan vill du att jag ska sjunga för dig" Sa Torkel till chauffören, vet inte vad han svarade han var lite dålig på svenska...
Men vi satt i alla fall och sjöng "åhåå jauu jauu åhåå jauu jauu höer varaee bloouuseer i trrääaaee idaeee, de bloouuseerr i trääaaeee idaee"
Alltså hör vad det blåser i träden idag eller vad fan den heter utav Sven Ingvars för taxi chauffören, vi körde den dock på mycket överdriven karlskoga dialekt
Även om ingen av oss kommer därifrån

På vägen in till Rolf's lägenhet möter vi Peter som kommer snabbt gåendes
"Vafan ska du dra nu när vi har kommit" Säger Torkel
"Jag ska hem, jag ska dra hem, jag drar hem" Säger Peter i farten utan att stanna

"Haha vafan var det med honom då"Säger jag till Torkel som svarar "Ja nu har de väll rökt upp hela skiten haha"
Vi knackar på och går in till Rolf och Lena som sitter och lyssnar på musik, möjligt att Rolf rökt en del
Vi röker väll 2-3 spliffar, dricker öl, lyssnar på någon musik och känner oss allmänt mysiga

Efter några timmar tar i vi en taxi . Torkel tyckte det var pinsamt att träffa taxi chauffören då vi måste sett jävligt slitna ut hehe, den här sjöng vi dock inte för
Jag går av på vägen hem till Torkel och går i tio minuter hem till mig. Lägger mig och slocknar direkt tror jag. Vaknar upp, sms'ar en brud
som sedan kommer hem till mig och har samlag = Bra Helg
Citera
2009-05-24, 20:55
Medlem
RallyRallys avatar
Fyfan Det måste man göra nån gång.

4/5 bänga idioter
Citera
2009-05-24, 21:04
Medlem
Opium66s avatar
Bra ös!
Skön helt dessutom.
Citera
2009-05-24, 21:04
Medlem
1 sak har du missat, du har inte skrivit vad för drog tripprapporten handlar om. Pallar inte läsa hela och jag förutsätter att cykelturen inte är själva trippen utan något som händer när du trippar.
Citera
2009-05-24, 22:27
Medlem
tack=) kul att ni gillar den.

Oj ursäka.. Cb!
Skrev ner allt direkt och det är första gången jag skriver något sånt här. Men om någon skrattar åt det, lr tycker det är något underhållande så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in