2013-02-28, 18:48
Medlem
JBernards avatar
Stabilt. Så, då hamnade den gode Christian självförvållat på botten. Han är den typen av människa som snart skaffar ett hak på att åka på föreläsningsturné i skolorna och berätta om sin alkoholism.
Citera
2013-03-12, 22:16
Medlem
Najsels avatar
Såg han på pendeln när jag var påväg till Uppsala på nyårsafton. Killen satt själv, uppklädd och lite stirrig med nyårsdrickat i kassen. Han hoppade vid Arlanda iaf stressig som fan med nån snubbe i luren. Tyckte lite synd om honom.
Citera
2013-05-27, 14:01
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Läste precis ett två veckor gammalt inlägg på Christians blogg här att han ska flytta utomlands (bra det!). Men han ljuger som vanligt när han skriver "Bolaget jag konsultade i Växjö Kursade, jag fick panikflytta till Stockholm förra sommaren.". Detta är en ren lögn, företaget går förvisso dåligt men det finns kvar och Christian fick sparken då han misskötte sitt jobb grovt. Han tog även dit tjejjer som han satte på på kontoret och förstörde en del inredning.

Även att han fick "panikflytta" är lögn. Han bodde i Kalmar mellan Växjöjobbet och jobbet i Stockholm. Där skulle han konsulta åt en av det nämda företagets franchisetagare, men de var inte nöjda med honom. Han började då köra lastbil istället och sökte andra jobb i Kalmar. Han skrev en gång på sin blogg att han var en av de två sista till ett jobb, men när de hade googlat honom så hade de inte gillat vad de såg (vem skulle göra det?) så det blev inget. Först därefter flyttade han till Stockholm och började sälja Omega 3 över telefon.

Hörde dessutom av en god vän att hans morsa (!!!) hade ringt hans förra chef nyligen och velat skicka tillbaka en nyckel. Så lite råg i ryggen har han altså att han inte ens göra en sån sak själv.

Inget är dock förvänande när det gäller honom, den arbetsgivaren blåste han rejält när han leasade en bil (via ett företag på Malta) där arbetsgivaren personligen gick i borgen för honom. Bilen var han inte minsta rädd om utan fick flera skador. Efter ett tag så slutade han betala och "lämnade tillbaka" bilen och lät arbetsgivaren ta smällen personligen. Bilen var i dåligt skick och han kunde inte ens lämna nyckeln personligen utan lämnade den på en Pressbyrå i närheten av parkeringen där arbetsgivaren sedan fick hämta dem.

Christian, vi är glada att slippa dig, kom aldrig tillbaka!
Citera
2013-05-30, 17:01
Medlem
Wups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi_II
Läste precis ett två veckor gammalt inlägg på Christians blogg här att han ska flytta utomlands (bra det!). Men han ljuger som vanligt när han skriver "Bolaget jag konsultade i Växjö Kursade, jag fick panikflytta till Stockholm förra sommaren.". Detta är en ren lögn, företaget går förvisso dåligt men det finns kvar och Christian fick sparken då han misskötte sitt jobb grovt. Han tog även dit tjejjer som han satte på på kontoret och förstörde en del inredning.

Även att han fick "panikflytta" är lögn. Han bodde i Kalmar mellan Växjöjobbet och jobbet i Stockholm. Där skulle han konsulta åt en av det nämda företagets franchisetagare, men de var inte nöjda med honom. Han började då köra lastbil istället och sökte andra jobb i Kalmar. Han skrev en gång på sin blogg att han var en av de två sista till ett jobb, men när de hade googlat honom så hade de inte gillat vad de såg (vem skulle göra det?) så det blev inget. Först därefter flyttade han till Stockholm och började sälja Omega 3 över telefon.

Hörde dessutom av en god vän att hans morsa (!!!) hade ringt hans förra chef nyligen och velat skicka tillbaka en nyckel. Så lite råg i ryggen har han altså att han inte ens göra en sån sak själv.

Inget är dock förvänande när det gäller honom, den arbetsgivaren blåste han rejält när han leasade en bil (via ett företag på Malta) där arbetsgivaren personligen gick i borgen för honom. Bilen var han inte minsta rädd om utan fick flera skador. Efter ett tag så slutade han betala och "lämnade tillbaka" bilen och lät arbetsgivaren ta smällen personligen. Bilen var i dåligt skick och han kunde inte ens lämna nyckeln personligen utan lämnade den på en Pressbyrå i närheten av parkeringen där arbetsgivaren sedan fick hämta dem.

Christian, vi är glada att slippa dig, kom aldrig tillbaka!

Förlåt för lite OT.
Det verkar som att du och Christian har någonting otalt med varandra? Vad har han gjort som gör att du hyser sånt fruktansvärt agg mot honom? Satt på din tjej? Blåst dig på pengar?
Har träffat Christian en hel del och har bara positiva saker att säga om honom. Visst, han kan bli en aning dräggig på fyllan.. men vem fan blir inte det?
Citera
2013-05-31, 00:47
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wup
Förlåt för lite OT.
Det verkar som att du och Christian har någonting otalt med varandra? Vad har han gjort som gör att du hyser sånt fruktansvärt agg mot honom? Satt på din tjej? Blåst dig på pengar?
Har träffat Christian en hel del och har bara positiva saker att säga om honom. Visst, han kan bli en aning dräggig på fyllan.. men vem fan blir inte det?

Bara positiva, det var ju bra. Han verkar vara en hyvens och rättskaffens kille, den där Ternstedt. Han måste dock haft lite otur ibland att döma av rapporteringen. Vad var det som fick dig att bli så positivt inställd till honom? Hans ödmjukhet?
Citera
2013-06-01, 00:24
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wup
Förlåt för lite OT.

Jag träffade honom en gång på en pub, det fick räcka. Men han har blåst mina bekanta och bekantas bekanta på avsevärda summor pengar och betett sig som en idiot. Jag hoppas det går riktigt dåligt för honom i livet, håller han på som han gör kommer han dö inom kort. Antingen super han ihjäl sig eller så lurar han fel personer. Jag vet flera som har pratat om att skicka torpeder på honom redan...
Citera
2013-12-21, 21:01
Medlem
Nu har han hittat sitt livs kärlek och ska flytta till Barcelona.
Citera
2013-12-22, 13:59
Medlem
Ronilles avatar
Allt finns ju att läsa på hans blogg numera, han är återhållsamt transparent där men han ska flytta till Barcelona och driva företaget därifrån.
Citera
2014-05-25, 23:22
Medlem
Nu har företaget skitit sig, han blev blåst av kollegor.
Citera
2020-10-18, 15:41
Medlem
oceandrives avatar
[quote=Sessish|48942683]Nu har företaget skitit sig, han blev blåst av kollegor.[/QUOTE

Nån som vet något om Spanish Homes hans framgångsrika mäklarbyrå i Spanien?
Citera
2023-01-06, 15:00
Medlem
[quote=oceandrive|73292089]
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
Nu har företaget skitit sig, han blev blåst av kollegor.[/QUOTE

Nån som vet något om Spanish Homes hans framgångsrika mäklarbyrå i Spanien?

Han är ett svin som ljuger!
Mytoman och alkoholist är precis vad han är.
Otrogen mot varenda tjej och förlorat vårdnaden om sina två döttrar.
Fruktansvärt obehaglig typ. ( jag vet för har kompisar som känner honom )
Flyttar runt hela tiden.
Usch vilken människa.
Citera
2023-01-06, 15:02
Medlem
[quote=noselake|83016441]
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive

Han är ett svin som ljuger!
Mytoman och alkoholist är precis vad han är.
Otrogen mot varenda tjej och förlorat vårdnaden om sina två döttrar.
Fruktansvärt obehaglig typ. ( jag vet för har kompisar som känner honom )
Flyttar runt hela tiden.
Usch vilken människa.

Spanish homes är oxå sålt. Han fick mängder av pengar för det oxå enligt honom själv. Typ 30 miljoner .
Han lägger ut inlägg på sin Facebook där han svartmålar barnens mamma inför alla och sen tar han bort inläggen efter nån timma.
Han förlorar jobb på jobb pga alkoholproblem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in