Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-30, 18:46
Medlem
Så vem är dottern?

Partyglad morsa, adlig farsa och byxmynding... kan ju inte dröja länge innan man ser henne på "vimmelsajter" då!
Senast redigerad av kroko 2009-05-30 kl. 19:06.
Citera
2009-05-30, 18:53
Medlem
Burkens avatar
Läpparna på .....

Satt precis och kollade på klippet om wilhelmina och kom då på vad som gör att hennes underläpp ser så knepig ut - hon måste ha minst 3 påsar snus under läppen
Jag ser likadan ut när jag smaskar dit snuspåsarna, i övrigt känns bruden nååågot verklighetsfrånvänd
Kolla in blicken, tics och flackande.
Citera
2009-05-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burken
Satt precis och kollade på klippet om wilhelmina och kom då på vad som gör att hennes underläpp ser så knepig ut - hon måste ha minst 3 påsar snus under läppen
Jag ser likadan ut när jag smaskar dit snuspåsarna, i övrigt känns bruden nååågot verklighetsfrånvänd
Kolla in blicken, tics och flackande.

Det är nog botoxm kanske i kombination med "tillsnyggade" tänder? Skönt att hon inte är svenska från början, synd bara att hennes gener sprider sig i Sverige.

För att påstå sig ha bott i USA pratar hon rätt risig engelska. Blandar US och UK så det skvätter om det.

Skulle den här tjejen närma sig mig skulle jag springa därifrån... mycket fort...
Citera
2009-05-31, 00:57
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Så vem är dottern?

Partyglad morsa, adlig farsa och byxmynding... kan ju inte dröja länge innan man ser henne på "vimmelsajter" då!

Dottern är, typ 14, 15 idag. Hon står väl på Stureplan och dricker paraplydrinkar om ett par år.
Citera
2009-06-01, 00:18
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurra69
Det är nog botoxm kanske i kombination med "tillsnyggade" tänder? Skönt att hon inte är svenska från början, synd bara att hennes gener sprider sig i Sverige.

För att påstå sig ha bott i USA pratar hon rätt risig engelska. Blandar US och UK så det skvätter om det.

Skulle den här tjejen närma sig mig skulle jag springa därifrån... mycket fort...
Botox är nervgift, detta är nog Restylane eller något liknande eftersom det är så stelt.
Citera
2009-06-01, 02:02
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magistrate
Hennes ex-make har (förutom sitt ägande i asw) inte direkt ngn möjlighet att ge henne ngt 'fett' underhåll.

Förvisso, men måste ju ändå kännas lite märkligt att ha en dotter boendes ute i gettot, är ju inte dyrare att hyra inne i stan(han borde ju minst sagt ha en del kontakter)

Nu stod det nånting om att hon blivit utslängd från en citylägenhet tidigare i tråden, men iallafall...
Citera
2009-06-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitrockarn
Sven Hagströmer är nog också av adlig börd då Hagströmer är en adlig ätt, tror knappast han gift sig till det namnet eller liknande då han verkar vara en halvskön pajsare hehe
Bara namnet på Wilhelminas företag är ju ytterst osmakligt då hon skriver "Countess of Sweden"

LOL, har du tittat lite längre än inom Sveriges gränser? Finns fullt av bolag av halvt excentriska/halvt galna brudar med rätt namn eller antal nollor på bank kontot som startar upp sina egna, komiskt namngivna bolag (ta till exempel Marie-Chantal, Millers dotter som driver ett barnklädsmärke för Sloanies och Upper East Siders - det bolaget brinner pengar, men förlusterna äts upp av familjens investeringsbolag Search Group).
Senast redigerad av wberlin 2009-06-01 kl. 15:50.
Citera
2009-06-07, 14:31
Medlem
2mass avatar
Sitter o kollar på draknästet på svt play, fy fan va pinsam hon är! Sen att hon pratar som kapten klänning gör ju inte saken bättre...
Citera
2009-06-07, 15:15
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Sitter o kollar på draknästet på svt play, fy fan va pinsam hon är! Sen att hon pratar som kapten klänning gör ju inte saken bättre...
Kapten klänning?

Det låter som hon har pluggat på alla svåra och häftiga ord hon kommer på såsom; innovatör och kreatör och aktör och försöker använda alla i samma mening för att höja sin trovärdighet, men det lyser bara igenom. När väl Hagströmer börjar gräva i hennes framgång (inredare i New York) så visar det sig att den är i sammanhanget lika med noll.
Citera
2009-06-07, 18:10
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Kapten klänning?

Det låter som hon har pluggat på alla svåra och häftiga ord hon kommer på såsom; innovatör och kreatör och aktör och försöker använda alla i samma mening för att höja sin trovärdighet, men det lyser bara igenom. När väl Hagströmer börjar gräva i hennes framgång (inredare i New York) så visar det sig att den är i sammanhanget lika med noll.

Tror nog att Hagströmer och kompani mycket väl kände till vem hon var redan innan; de känner ju Erik och hans familj.
Citera
2009-06-07, 18:56
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Stämmer bra det.

Går det inte bra för Erik?
Man får ju det intrycket när karln flashar centurion et.c?
Citera
2009-06-14, 16:11
Medlem
tomaspirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Haha, klockren jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in