Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Kan berätta att hon var, ehum, glädjeflicka, och ingenting annat, i New York på tidigt 90-tal. Hade bl. a. en stormrik äldre gubbe som försörjde henne, och så blev hon påsatt av Erik någon gång också. Det togs mycket saker i näsan på den tiden. Hon gillar tjejer också.
Hon heter MONIKA, inte fan är det någon som någonsin har kallat henne "Wilhelmina", inte,
Tjejen är ju snygg, alltid varit, men djupt neurotisk, hispig och bindgalen (lider av svår schizophreni) och djupt nerknarkad. Hon är mycket riktigt polska och inte det ringaste adlig. Har en tvillingsyster. Tvingade sig efter mycket tjat till att få gifta sig med Erik (som var far till hennes barn), för att dottern skulle få hans efternamn. Det var enbart en snabblösning som bara varade några månader.
Vad jag vet har hon inga vänner, aldrig haft. Det går inte att vara i samma rum som hon, hon är helspattig och stressig och säger konstiga saker.
Monikas smala lycka är att hon är skitsnygg (jo, hon har faktiskt alltid sett ut sådär "på riktigt", förutom att håret är blonderat och brösten nya), så vi killar blir ju sugna på henne ändå...

Jaha, och hur vet DU det???! Att hon varit glädjeflicka alltså, och lider av svår schizofreni, nerknarkad o bindgalen är ganska tunga anklagelser tycker jag. Du kanske har köpt, av/åt henne? Belägg för det du säger!
Den Monika jag minns var mkt ambitiös och duktig i skolan (grundskolan, gymnasiet) och var aldrig elak mot nån, hon var snäll på rätt sätt. Inte heller typen som snackade skit bakom någons rygg, för att sedan vara inställsam mot densamme. Intrigans var en egenskap hon var i total avsaknad av.
Angående håret hade hon blont, långt hår (lätt självfall) även på den tiden, i stort samma ansiktsform men mycket tunnare mun, utan att vara snipig. (Lustigt nog har hon samma slags snitt på klänningen i programmet som hon hade i gymnasiet, hon verkar ha samma smak nu som då).