2009-09-23, 01:20
Bannlyst
Enda anledningen att vi överhuvudtaget ger denna madam är hennes efternamn. Hade hon inte haft det så hade vi inte brytt sig om henne mer än någon nobody som blir intervjuad på gatan i Aktuellt.
Citera
2009-09-23, 04:17
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyoma
Erik har dotter L född -94, och dotter A född ca -01 med Monika.
Dotter A låtsas han inte om att hon existerar, o dotter L får läsa
i skvallerblaskan om att pappa gifter om sig, får nya barn osv.
Han har låtit dessa döttrar växa upp i mycket knapra förhållanden.
De lever med sin mamma som har en mycket blygsam inkomst. De har inte
haft stadigt boende, utan bott inneboende osv.
Pappa Erik har inget annat att göra än att skämmas. Mamma Monika Wilhelmina har kämpat från ingenstans för att döttrarna ska ha en
någorlunda värdig tillvaro.
Vad har hela fina släkten varit för dem??

Näää, unge nr 2 är ingalunda Eriks. Hon påstod det, förstås, men så var inte fallet.
Citera
2009-09-23, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Näää, unge nr 2 är ingalunda Eriks. Hon påstod det, förstås, men så var inte fallet.

Med dagens fina metoder så är det inte något att tjafsa om. Det är bara att ta ett par prover så vet man hur det ligger till. Förr var det dock fler än en som fick betala och gå runt i tron att dom var fäder..

.
Citera
2009-09-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyoma
Erik har dotter L född -94, och dotter A född ca -01 med Monika.
Dotter A låtsas han inte om att hon existerar, o dotter L får läsa
i skvallerblaskan om att pappa gifter om sig, får nya barn osv.
Han har låtit dessa döttrar växa upp i mycket knapra förhållanden.
De lever med sin mamma som har en mycket blygsam inkomst. De har inte
haft stadigt boende, utan bott inneboende osv.
Pappa Erik har inget annat att göra än att skämmas. Mamma Monika Wilhelmina har kämpat från ingenstans för att döttrarna ska ha en
någorlunda värdig tillvaro.
Vad har hela fina släkten varit för dem??

Dotter född 94 går på Sigtuna och jag tror inte Monika betalar .....
Citera
2009-10-05, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krug.1
Dotter född 94 går på Sigtuna och jag tror inte Monika betalar .....

Nej, men det gör inte pappa Erik heller..!
Och jodå, pappa Erik är pappa till dotter född -o1 också,
finns ju fadersskapstester..
Citera
2009-10-14, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Kan berätta att hon var, ehum, glädjeflicka, och ingenting annat, i New York på tidigt 90-tal. Hade bl. a. en stormrik äldre gubbe som försörjde henne, och så blev hon påsatt av Erik någon gång också. Det togs mycket saker i näsan på den tiden. Hon gillar tjejer också.

Hon heter MONIKA, inte fan är det någon som någonsin har kallat henne "Wilhelmina", inte,

Tjejen är ju snygg, alltid varit, men djupt neurotisk, hispig och bindgalen (lider av svår schizophreni) och djupt nerknarkad. Hon är mycket riktigt polska och inte det ringaste adlig. Har en tvillingsyster. Tvingade sig efter mycket tjat till att få gifta sig med Erik (som var far till hennes barn), för att dottern skulle få hans efternamn. Det var enbart en snabblösning som bara varade några månader.

Vad jag vet har hon inga vänner, aldrig haft. Det går inte att vara i samma rum som hon, hon är helspattig och stressig och säger konstiga saker.

Monikas smala lycka är att hon är skitsnygg (jo, hon har faktiskt alltid sett ut sådär "på riktigt", förutom att håret är blonderat och brösten nya), så vi killar blir ju sugna på henne ändå...

Jaha, och hur vet DU det???! Att hon varit glädjeflicka alltså, och lider av svår schizofreni, nerknarkad o bindgalen är ganska tunga anklagelser tycker jag. Du kanske har köpt, av/åt henne? Belägg för det du säger!

Den Monika jag minns var mkt ambitiös och duktig i skolan (grundskolan, gymnasiet) och var aldrig elak mot nån, hon var snäll på rätt sätt. Inte heller typen som snackade skit bakom någons rygg, för att sedan vara inställsam mot densamme. Intrigans var en egenskap hon var i total avsaknad av.

Angående håret hade hon blont, långt hår (lätt självfall) även på den tiden, i stort samma ansiktsform men mycket tunnare mun, utan att vara snipig. (Lustigt nog har hon samma slags snitt på klänningen i programmet som hon hade i gymnasiet, hon verkar ha samma smak nu som då).
Citera
2010-06-04, 13:36
Medlem
pettssonkattens avatar
Vet inte om det är värt att ge denna en bump, men jag snubblade över namnet Wilhelmina Wachtmeister här
http://www.jobstar.se/jobb/barnflick...olms_innerstad

Verkar alltså som hon jobbar som rekryterare åt Nanny Service
http://nanny.messamigos.com/

Messamigos som tycks ha något med detta att göra drivs annars av en Jan Christoffer Bylock
http://www.allabolag.se/5565412334

Någon som vet om han är släkt med den legendariska Lennart Bylock?
Citera
2010-06-04, 13:58
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varforda
Jaha, och hur vet DU det???! Att hon varit glädjeflicka alltså, och lider av svår schizofreni, nerknarkad o bindgalen är ganska tunga anklagelser tycker jag. Du kanske har köpt, av/åt henne? Belägg för det du säger!

Den Monika jag minns var mkt ambitiös och duktig i skolan (grundskolan, gymnasiet) och var aldrig elak mot nån, hon var snäll på rätt sätt. Inte heller typen som snackade skit bakom någons rygg, för att sedan vara inställsam mot densamme. Intrigans var en egenskap hon var i total avsaknad av.

Angående håret hade hon blont, långt hår (lätt självfall) även på den tiden, i stort samma ansiktsform men mycket tunnare mun, utan att vara snipig. (Lustigt nog har hon samma slags snitt på klänningen i programmet som hon hade i gymnasiet, hon verkar ha samma smak nu som då).

Hon är HELKNÄPP och har alltid varit! Extremt märklig och hispig. Men hennes filmklipp talar väl för sig själv.

Har f.ö. en tvillingsyster oxå.om ingen nämnt det redan.
Citera
2010-06-05, 10:02
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Hon är HELKNÄPP och har alltid varit! Extremt märklig och hispig. Men hennes filmklipp talar väl för sig själv.

Har f.ö. en tvillingsyster oxå.om ingen nämnt det redan.
Ja hon verkar väldigt speciell. Berätta något.
Citera
2010-08-08, 20:55
Medlem
Hennes tvillingsyster var otroligt lik henne - då, på den tiden. Men minns inte om dom var enäggstvillingar eller ej. Rökte gjorde hon då iaf (vanliga cigarretter). Men hur märklig o konstig hon än är, var, så fanns det inget ont i henne, det var vad jag ville ha sagt.

Stackars Monica, att det skulle bli såhär . En gång i tiden var jag stolt över att ha med henne att göra, men idag skulle jag enbart tycka det vore pinsamt att känna henne, efter den där tvsnutten. (Läpparna, varför förstöra sig sådär?! Ser ju bara för hemskt ut, var mycket bättre innan )
Citera
2010-08-08, 21:44
Medlem
Vad heter hennes syster?

edit: Ett videoklipp med Wilhelmina från nanny service:

http://www.youtube.com/watch?v=x7mkN2jiCkA
Senast redigerad av yabbis111 2010-08-08 kl. 21:55.
Citera
2010-08-09, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Ett videoklipp med Wilhelmina från nanny service:

http://www.youtube.com/watch?v=x7mkN2jiCkA

Hur får man en sån där DeGeer-Folke-Rydén-accent när man talar..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in