2009-05-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Outning är förbjudet och vem är det som säger att dessa herrar är medlemmar på FB?

Ok Outning av dessa herrar verkar ej vara tillåtet, jag anser att detta är ett undantagsfall, men fogar mig snällt i ledet.
2009-05-22, 21:21
Medlem
Diderots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ansvar vet jag inte om flashback har.

Ok, ett klumpigt ordval från min sida. Men du verkar uppenbarligen anse att Flashback skall vidta åtgärder, vilket föranledde min undran.

Någon form av ansvar verkar du dock lägga på Flashback då du bl.a. kräver att Flashback skall bannlysa dessa förmodade användare.
2009-05-22, 21:21
Medlem
DogulasFossas avatar
Förstår att du är upprörd Mullenö.Men varför i h-e skulle dessa båda herrar erkänna på Fb att det var de som överföll dig? Bättre att du ger oss ett detaljerat signalement. Det skulle kanske ,eventuellt, möjligen kunna leda till nåt...
2009-05-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogulasFossa
Förstår att du är upprörd Mullenö.Men varför i h-e skulle dessa båda herrar erkänna på Fb att det var de som överföll dig? Bättre att du ger oss ett detaljerat signalement. Det skulle kanske ,eventuellt, möjligen kunna leda till nåt...

Jag vill inte outa dessa herrar eftersom detta inte är tillåtet.

Jag tänker nu beskriva hur de två männen som överföll mig såg ut.

man 1. 180 cm lång kraftigt byggd " småfet" och dålig hy, typisk haschrökar acne.

Klädd i svarta träningsbyxor samt röd munkjacka talade med stockholms dialekt.

man 2. 190 cm smalt byggd sydeuropeiskt utseende, svarta finbyxor och skinnjacka, har efter vår träff fet blåtira .
2009-05-22, 21:29
Medlem
DogulasFossas avatar
Citat:

man 1. 180 cm lång kraftigt byggd " småfet" och dålig hy, typisk haschrökar acne.

man 2. 190 cm smalt byggd sydeuropeiskt utseende, svarta finbyxor och skinnjacka, har efter vår träff fet blåtira .

Snyggt!!!
2009-05-22, 21:31
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:

Något för "Efterlyst" och Hasse Aro att ta upp kanske.

Skämt åsido så förstår jag att du är upprörd, men å andra sidan så tycker åtminstone jag att man ska vara jävligt försiktig med att berätta alltför mycket om sig själv och på vilka platser man kommer att befinna sig vid en viss tidpunkt.

Anonymiteten går före allt annat...
2009-05-22, 21:31
Medlem
R.Rs avatar
Väldigt trist det som hände men jag förstår inte hur Flashback ska kunna hjälpa till. Det behöver ju inte ens vara medlemmar som gjort det eftersom forumet är öppet för alla.
2009-05-22, 21:32
Medlem
Ett Hunds avatar
Förstår inte alls vad du vill ha ut av den här tråden. Du har själv angett en tid och plats där du skulle befinna dig och Flashback är öppet för alla att läsa. Det är helt omöjligt att att veta vilka det var.

Den som vill att tråden ska vara öppen får argumentera för sin sak i PM, tills dess är den låst.

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in