2009-05-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vad har det med forumet att göra? Du har gjort bort dig och gett ut information om dig själv uppenbarligen. Eller tror du att admin försett dom mer ip osv?

Nej de har använt den info jag gav för att söka upp och överfalla mig. Hur har jag gjort bort mig? skall man riskera våld och hot bara för att man berättar vart man skall vara vid en viss tidpunkt?
2009-05-22, 21:09
Medlem
Diderots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Outning är förbjudet och vem är det som säger att dessa herrar är medlemmar på FB?

Precis, trådarna är öppna för alla - man måste ju inte vara medlem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Outning är förbjudet och vem är det som säger att dessa herrar är medlemmar på FB?

Hur tusan skulle de annars fråga mig om jag var mullenö?
Bannlyst
Du ska inte ringa Aftonbladet också?

Nej men skämt Å sido så var det ju faktiskt jävligt tråkigt, du får väl forska i dina inlägg lite och se om du kan lista ut vilka det var är mitt förslag..
2009-05-22, 21:10
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej de har använt den info jag gav för att söka upp och överfalla mig. Hur har jag gjort bort mig? skall man riskera våld och hot bara för att man berättar vart man skall vara vid en viss tidpunkt?

Alla kan läsa forumet?
2009-05-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diderot
Precis, trådarna är öppna för alla - man måste ju inte vara medlem.

Ok du har en poäng i det, vad vi då hitills vet är att det var två stycken svin som åtminstone läser trådarna på flashback.
2009-05-22, 21:11
Medlem
Diderots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platypus
Dom frågade om han var mullenö & han har väl inte outat någon?

Han vill ju ta reda på misshandlarnas kontonamn, och kicka ut dem från Flashback. Så han vill outa dem.
2009-05-22, 21:11
Medlem
Med tanke på dina tidigare inlägg och ämnen så får man ta detta med en nypa salt.
2009-05-22, 21:12
Medlem
Diderots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ok du har en poäng i det, vad vi då hitills vet är att det var två stycken svin som åtminstone läser trådarna på flashback.

Vilket ansvar har då Flashback för detta? Detta är ett öppet forum - utlämnade av för mycket information om dina förehavanden utgör alltid en potentiell risk för konfrontation.
2009-05-22, 21:13
Medlem
Krappfiskarns avatar
Så har du sagt till polisen att du "fildelade på stan" när detta hände?
2009-05-22, 21:15
Medlem
platypuss avatar
Citat:
Han vill ju ta reda på misshandlarnas kontonamn, och kicka ut dem från Flashback. Så han vill outa dem.

Ah, missade den biten i hans inlägg.
2009-05-22, 21:16
Medlem
Citat:
Vilket ansvar har då Flashback för detta? Detta är ett öppet forum - utlämnade av för mycket information om dina förehavanden utgör alltid en potentiell risk för konfrontation.

Ansvar vet jag inte om flashback har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in