Vad har det med forumet att göra? Du har gjort bort dig och gett ut information om dig själv uppenbarligen. Eller tror du att admin försett dom mer ip osv?
Nej de har använt den info jag gav för att söka upp och överfalla mig. Hur har jag gjort bort mig? skall man riskera våld och hot bara för att man berättar vart man skall vara vid en viss tidpunkt?
Nej men skämt Å sido så var det ju faktiskt jävligt tråkigt, du får väl forska i dina inlägg lite och se om du kan lista ut vilka det var är mitt förslag..
Nej de har använt den info jag gav för att söka upp och överfalla mig. Hur har jag gjort bort mig? skall man riskera våld och hot bara för att man berättar vart man skall vara vid en viss tidpunkt?
Ok du har en poäng i det, vad vi då hitills vet är att det var två stycken svin som åtminstone läser trådarna på flashback.
Vilket ansvar har då Flashback för detta? Detta är ett öppet forum - utlämnade av för mycket information om dina förehavanden utgör alltid en potentiell risk för konfrontation.
Vilket ansvar har då Flashback för detta? Detta är ett öppet forum - utlämnade av för mycket information om dina förehavanden utgör alltid en potentiell risk för konfrontation.