• 1
  • 2
2009-05-22, 14:47
Medlem
SonicSyndicates avatar
Har fått en smäll på käken så ja inte ens kan tugga! behöver tips på typ soppor och diverse lätt ätna grejer som inte behöver nån tuggning! har sörplat havregrynsgröt så det räcker nu!:S
kom med tips på nyttiga Kcal rika soppor osv!!

Edit: sorry för särskrivning.
Citera
2009-05-22, 15:04
Medlem
Windiss avatar
varför mixar du inte maten bara tex Pasta med kyckling ner i mixern och sen så e det bara till att sleva på.
Citera
2009-05-22, 15:09
Moderator
^Eazs avatar
Flyttar till Matlagning då bara för att den ska vara kcalrik så har den inte med träning att göra.

Träning -> Matlagning

/Mod
Citera
2009-05-22, 15:16
Medlem
tältpinnes avatar
Linssoppa torde vara perfekt, iaf i fråga om protein, du kan ju lägga till krossad spaghetti för kolhydraterna, och kanske jobba på med olja för fett, men det lär bli svårt att komma upp i några fantasisummor kcal. Om det är vad du är ute efter.
Citera
2009-05-22, 15:33
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Linssoppa torde vara perfekt, iaf i fråga om protein, du kan ju lägga till krossad spaghetti för kolhydraterna, och kanske jobba på med olja för fett, men det lär bli svårt att komma upp i några fantasisummor kcal. Om det är vad du är ute efter.
Låter bra, men kan inte tugga nånting över huvudtaget just nu så måste ha nått.
Citera
2009-05-22, 15:37
Bannlyst
Off topic men vad hände?
Citera
2009-05-22, 16:04
Medlem
csts avatar
Glass

Kanske inte nyttigt, men gott och bedövar munnen lite.
Citera
2009-05-22, 16:06
Medlem
Enfattigens avatar
Potatismos med gräddfil
Citera
2009-05-22, 16:32
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SacreBleu
Off topic men vad hände?
För att göra en lång historia kort så var vi på en fest där min polare fick ryck på en som va på hans brud så han nita en turk jävel, sen äckelturkens polare och gav min polare en smäll sen slog ja till en, och sen kom de flera stycken och gav oss två stryk som fan!
Citera
2009-05-22, 16:55
Medlem
melonklubbas avatar
Sådana där Keldasoppor åt jag när jag piercade tungan, sen kan man fylla på med diverse måltidsdrycker.
Citera
2009-05-22, 17:03
Medlem
BengtZzs avatar
Jag hade druckit en jävla massa mjölk, blanda det med Whey också så blir det ju skitgott. Kanske inte varje mjölk"glas" men du fattar.

Får du i princip allt du behöver.
Citera
2009-05-22, 17:07
Medlem
Nomohos avatar
ursäkta för felpost, men lättuggad låter verkligen som meshuggah (jag lyssnar på meshuggah)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in