2003-11-07, 00:55
Medlem
Blev oerhört nyfiken på vem denna Lina e som har tagit bort sina bilder
från en annan site..?
Nån som vet var jag kan se bilderna eller t.om kan lägga upp dom här?
Tack!
2003-11-07, 01:01
Medlem
mb_2000s avatar
Eller så lägger man inte upp dem här, helt enligt hennes egen önskan. Det skulle kunna vara en lösning
2003-11-07, 01:02
Medlem
Boogaloos avatar
Men för fan, läs igenom posten innan du skickar iväg den... fullständigt obegripligt!
2003-11-07, 01:05
Medlem
mb_2000s avatar
Är det jag som är obegriplig? Jag kan köra den långsamma och tydliga versionen.

Lina tog bort sina bilder från en viss site som jag också besöker. Hon sade också att hon inte ville att de skulle läggas upp på någon annan site, och gav dessutom mycket goda anledningar till varför. Sålunda anser jag, som svar på det första inlägget, att man inte bör lägga upp bilderna här eftersom hon uttryckligen bett om att de inte skall spridas.

Capice?
2003-11-07, 01:08
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
Är det jag som är obegriplig? Jag kan köra den långsamma och tydliga versionen.

Lina tog bort sina bilder från en viss site som jag också besöker. Hon sade också att hon inte ville att de skulle läggas upp på någon annan site, och gav dessutom mycket goda anledningar till varför. Sålunda anser jag, som svar på det första inlägget, att man inte bör lägga upp bilderna här eftersom hon uttryckligen bett om att de inte skall spridas.

Capice?
Nejnej, när jag påbörjade min post hade din inte dykt upp (kolla klockslagen). Jag förstod bara ingenting av brasnyggmans tråd och tyckte det var dags för en mild tillrättavisning.

Du är fläckfri i den här historien.
2003-11-07, 01:10
Medlem
mb_2000s avatar
Skönt att veta :-D Då tar jag tillbaka mitt hånfulla "Capice" i slutet. Fast jag editerar inte bort den utan står här med hundhuvudet istället.
2003-11-07, 01:36
Medlem
Och eftersom jag hade väldigt brådis valde jag att uttrycka mig på ett sätt som "den som vet förstår"
Capice..!?
2003-11-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Och eftersom jag hade väldigt brådis valde jag att uttrycka mig på ett sätt som "den som vet förstår"
Capice..!?

Och eftersom vi som är tröga fortfarande inte vet vad det handlar om , och du inte har lust att förklara så låser jag tråden.

Men är det en tråd du läst här i forumet som fortfarande är upplåst så kan du skriva nåt i den , då kanske vi fattar.
Och är den låst så är den nog det av en bra anledning.

Mvh Kyle_Troy.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in