Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Fick ju inte lägga detta i admin:s inlägg så jag va snabb o radera det..
1.Vad e det för fel med folk som har roligt med över andra? många av inläggen är ju överlevnad för en annan o läsa... Man längtar hela dagen för att få läsa alla skojiga,idiotiska o otroliga inlägg. Får sig ett rejält garv av o gå igenom en hel tråd.
2.Förstår din tanke, men banna inte de som gör något roligt o läsvart(även tänkvärt) över inläggen. Banna pedofiler,våldtäktsmän(vilket e svårt o veta) E inte tanken att det ska kunnas prata fritt här eller? Har jag missförstått?
mvh H.E.L.
Bäste H.E.L.
Tyvärr hade du postat inlägg i det forumet ändå (din post ligger kvar), vilket dessvärre tvingar mig att plocka bort dig från forumet i ett par dagar. (Lugn, din blockering försvinner om 48 timmar).
LadyTiera har egentligen redan besvarat ditt mail, men jag gör det också. Så inga ev. missförstånd uppstår.
1. Det är inget fel att ha roligt med andra, och din gräns för vad du anser acceptabelt är också OK. Men INTE på Flashback. Olika forum har olika syften, och därmed olika gränser för vad som är OK. Hos Flashback är det högt till tak för vilka åsikter du får ha (våldtäktsmän, pedofiler, nazister, kranklangarare osv. har alla rätt att fritt tala på Flashback) - och troligtvis högre till tak än de flesta andra forum.
Däremot har vi regler om HUR man postart inläggen. Man ska tänka först, skriva sedan. Man ska inte angripa personer i debatten, utan ämnet och sakfrågan. Kvalitet framför kvantitet.
Vi har inte ambitionen att vara en social mötesplats, där du kan skoja, retas och gapa om allt du tycker är kul. Det finns en funktion med sådana sidor, men det är inte syftet med det här forumet. Det är nämligen svårt (för att inte säga omöjligt) att få dessa två grupper att fungera tillsammans. De som vill agera seriöst, och de som bara vill skoja. Vi kan inte vara på båda sidorna samtidigt, och har därför valt sida. De som vill tramsa har andra forum att leka på, men ska de vara här, så måste de sköta sig och följa de regler som finns.
2. Som jag skrev ovan. Åsikterna är fria, så länge du följer forumets regler. Håller vi inte efter regelverket, så spårar allt ut. Därför denna hårda linje.
admin