2009-05-22, 02:27
Bannlyst
Vad är egentligen syftet med att alla stängda och slängda trådar skall ha sin egen avdelning? Är det för att man skall kunna skratta åt stolpskott som gjort bort sig eller?

De är icke diskutabla och man kan inte posta något, så varför arkiveras "skittrådarna" i en egen avdelning egentligen. Varför inte bara kasta bort dessa för alltid?
2009-05-22, 02:36
Medlem
A-Hs avatar
Nej, det är FB:s offentlighets-princip
2009-05-22, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Vad är egentligen syftet med att alla stängda och slängda trådar skall ha sin egen avdelning? Är det för att man skall kunna skratta åt stolpskott som gjort bort sig eller?

De är icke diskutabla och man kan inte posta något, så varför arkiveras "skittrådarna" i en egen avdelning egentligen. Varför inte bara kasta bort dessa för alltid?

Åtalad för ett brott, gås igenom i rättegång , TS får sitt straff och får skämmas

2009-05-22, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenf4ntasi
Åtalad för ett brott, gås igenom i rättegång , TS får sitt straff och får skämmas

"Okej"

Svara på frågan istället, TROLL

Eller visste du inte svaret och var illa tvungen att leka smart?
Senast redigerad av CNN 2009-05-22 kl. 02:52.
2009-05-22, 02:53
Medlem
Legimitations avatar
Hur svårt kan det vara?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=189733
Senast redigerad av Legimitation 2009-05-22 kl. 02:55.
2009-05-22, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation

Jaja, sjung på då. Nöjd?

Som herren behagar, Lås skiten.
Senast redigerad av CNN 2009-05-22 kl. 02:58.
2009-05-22, 07:49
Medlem
micaeles avatar
Papperskorgen är kul att titta på, bara det är en bra anledning till att den finns. Varje dag på FB börjar med att man kollar igenom nattens låsta trådar och trollerihändelser, skrattar lite grann och går vidare.
2009-05-22, 09:27
Moderator
blomvattnares avatar
Det finns många roliga trådar i Papperskorgen.
Det är fullt begripligt varför de har hamnat där, men jag rekommenderar verkligen TS att läsa där ibland.

Där finns guldkorn!
2009-05-22, 09:57
Medlem
vaselines avatar
Eftersom merpartern av mina inlägg verkar hamna där så är jag bara glad att de finns kvar, om än i helt obrukbart skick.

Och eftersom jag nu skrivit i den här tråden är risken rätt stor att även den hamnar där. Förlåt!

2009-05-22, 12:13
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation

Denna punkt behöver nog uppdateras:

Citat:
Varför ligger min tråd här?
Läs igenom den efter meddelande från moderator, ingen tråd ska ligga här utan att information givits i tråden. Om det mot förmodan gjorts, kontakta någon av oss som modererar i papperskorgen. Vilka vi är finner du längs ner i detta inlägg.

Det finns många trådar utan ett meddelande från mod.
Visst det finns en anledning för att den ligger där, men om nu ts vill kontakta en mod så underlättar det att se vem som kastade den.
2009-05-22, 17:45
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Eftersom merpartern av mina inlägg verkar hamna där så är jag bara glad att de finns kvar, om än i helt obrukbart skick.

Och eftersom jag nu skrivit i den här tråden är risken rätt stor att även den hamnar där. Förlåt!

Inlägg hamnar inte i 'Papperskorgen' utan det är hela TRÅDAR som skickas dit, inte enstaka inlägg.
2009-05-22, 18:01
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Det finns många trådar utan ett meddelande från mod.
Visst det finns en anledning för att den ligger där, men om nu ts vill kontakta en mod så underlättar det att se vem som kastade den.
De trådar som är uppenbart skräp lär nog inte behöva ett mod-med för att placeringen ska förstås. Och undrar man över något, kan man kontakta vilken mod som helst i det forumet man ämnade från början. Works everytime.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in