2003-11-07, 13:43
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffmeister
Ok.
Är du undantaget som bekräftar regeln eller har jag fått allt om bakfoten?

Föredrar också manliga gynekologer eftersom de är mer lätta på hand än gamla kärringar. Föredrar yngre gynekologer framför äldre oavsett kön.
Citera
2003-11-07, 18:07
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comp
Min med!
- Vad gör aliens med alla förhudar egentligen? Vet du var din är?

Ni äter väl inte calemares grabbar? Det är nämligen det det är. Alla bortskurna förhudar, friterade serverade med citron. Mums?
Citera
2003-11-07, 18:23
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Ni äter väl inte calemares grabbar? Det är nämligen det det är. Alla bortskurna förhudar, friterade serverade med citron. Mums?

Hmm, vad intressant. Jag som älskar bläckfisk och så är det förhud. Betyder det att jag är kannibal?
Citera
2003-11-07, 18:50
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Hmm, vad intressant. Jag som älskar bläckfisk och så är det förhud. Betyder det att jag är kannibal?

Nejdå, bara att du har väldigt konstig smak vad gäller män.
Citera
2003-11-08, 00:00
Medlem
Stiffmeisters avatar
Tack ALLA för visat stöd!
Citera
2003-11-08, 00:53
Medlem
konrad_khans avatar
Varför inte bara testa ett snabbt hårt ryck? Ungefär som om du rev av ett plåster ...

Förvarna gärna innan så att jag kan gå ut på gatan och lyssna om du bor i samma landskap som jag.
Citera
2003-11-08, 00:54
Medlem
Mysharrys avatar
Rycka bort förhuden? Gör inte det väldigt, väldigt ont tror du? Tänk om hela snalen följer med?
Citera
2003-11-08, 01:08
Medlem
konrad_khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Rycka bort förhuden? Gör inte det väldigt, väldigt ont tror du? Tänk om hela snalen följer med?

Aj då! Jag hade ingen aning om att det var känsligt där nere.
Citera
2003-11-08, 14:33
Medlem
ganska vanligt att en kille inte dra ner förhuden över ollonet !

Skämta gärna, men på rätt sätt !

Tagga ner lite
Citera
2003-11-08, 15:38
Medlem
Bara att lägga sig under kniven. Är ett "litet" ingrepp och du får gå hem samma dag. Fördelen..om man nu anser det vara en fördel, är att du efter en tid kommer bli mer uthållig....det vet jag av egen erfarenhet.
Citera
2003-11-08, 16:21
Bannlyst
Vad händer med förhuden sedan? Om jag någonsin skulle få lov att gå och få den bortklippt så skulle jag definitivt kräva att få behålla den.

Jag skulle förmodligen ljuta in den i en genomskinlig plastplugg som jag kunde ha i örat.
Citera
2003-11-08, 19:42
Medlem
Verkar finnas en del kunniga här, så jag kan passa på att ställa en fråga:

Hur vet man att man har FÖR trång förhud? Jag kan ju dra bak hela vägen i slakt läge. Det kan jag även i erigerat läge också, men då är det trångt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in