2009-05-21, 14:39
Medlem
Går det? Jag har försökt med diverse vätskor som cola, sprite osv, men det smakar om inte ännu värre, nån som har nåt tips?
Om någon undrar så är jag punkare med
Citera
2009-05-21, 14:44
Medlem
Ho0aXs avatar
För 100 år sen drack jag med mina polare mäsk med fun light!

Det var så länge sen att jag inte ens minns om de var drickbart eller inte
Citera
2009-05-21, 15:00
Medlem
Shiiiits avatar
bränn skiten till sprit så blir det mumma!
Citera
2009-05-21, 15:03
Medlem
dirsps avatar
har en polare som för många år sedan på morgonen innan vi ksulle ha fest på kvällen var ute och plockade blåbär som han hade i mäsken. snygga spyor av det fick man iaf
Citera
2009-05-21, 15:13
Medlem
Tyvärr har jag varken pengar eller grejer till att ens bygga en plastis, är en fattig student, därför jag dricker mäsk. Blåbär låter ju inte som nån höjdare precis :P.
Citera
2009-05-21, 15:17
Medlem
dirsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Tyvärr har jag varken pengar eller grejer till att ens bygga en plastis, är en fattig student, därför jag dricker mäsk. Blåbär låter ju inte som nån höjdare precis :P.

jo för fan har för mej att det var helt ok, får man ju en dags frisk luft i naturen på köpet. men egentligen vafan spara cash i 2 veckor så köper du ett billigt smuggelflak, blir ju bra mycket bättre än å dricka bulldeg i flytande form
Citera
2009-05-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirsp
jo för fan har för mej att det var helt ok, får man ju en dags frisk luft i naturen på köpet. men egentligen vafan spara cash i 2 veckor så köper du ett billigt smuggelflak, blir ju bra mycket bättre än å dricka bulldeg i flytande form
haha, blir nog blårbärs mäsk då, har bara studiebidraget, och mäsk kostar ju nästan ingenting att göra, kanske kan tatta från bolaget istället..
Citera
2009-05-21, 16:32
Medlem
Skaka de ordentligt.
Citera
2009-05-21, 16:43
Medlem
Jag brukar dricka mäsk när det är dags att kröka..

blanda med någon sorts blandsaft så smakar det helt okej..

gör alltid jag
Citera
2009-05-21, 20:26
Medlem
rovskaggs avatar
billig, riktigt sur apelsinjuice funkar utmärkt. Annars så kan man ta tre st limefrukter och pressa ner i mäsken. Det funkar i alla fall med min polares hemgjorda vita vin som smakar en helvetes massa mäsk.
Fyfan vad jag inte saknar tiden då vi drack mäsk varje dag. Till slut mådde vi illa bara av att tänka på mäsk, men det var ju så billigt!
Citera
2009-05-21, 22:12
Medlem
så sura grejer dödar smaken? har ju massa citroner man kan testa med
Citera
2009-05-21, 22:35
Medlem
R.Rs avatar
Känns som man fått säga de 1000 ggr nu i likadana trådar.
Blanda ut skiten med nåt koncentrat, fun light eller vad dom heter och se till att dricka den kall. Bättre blir det inte, gott - nej, går att dricka - ja.
Smakar ju helvete att blanda med cola och annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in