Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Att hon fastslår att det skulle vara mindre pinsamt för en man är intressant. Hon borde ange källan till sitt resonemang. Men hon kanske inte tar sådant (eller i förlängningen sitt eget nerbajsande) på allvar?
Det kanske inte är ett problem utan något hon uppskattar och försöker skämta bort?
Jag tror att hennes
magkänsla (!) säger henne att det alltid är mest synd om henne. Och eftersom hon är kvinna så är det därmed mest synd om kvinnor. Detta kan dessutom dom flesta kvinnor hålla med om. Således är det alldeles sant och angeläget att publicera.
Plus att nån sjuksköterska hade studerat 500 IBS-patienter och kommit fram till att kvinnor drabbades värst och var mest generade. Liza hade kanske med journalistens försorg tagit del av resultatet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
– Jag kan inte säga att jag gick till gymmet och började blöda ur kuken. För det är jättepinsamt. Hade en tjej sagt att hon gick till gymmet och blödade ner sig är det en helt annan grej, säger Johnny Andersson.
Undrar vad reaktionerna blivit om en kille sagt så...

Johnny kunde lägga till att han satt och maratonrunkade och kollade på porr kvällen före, därav blödningen. Det hade nog lättat på stämningen och väckt sympati bland tjockisarna på gymmet, haha!
Reportage i Hemmets Journal: Män drabbas värst av porr!