2009-05-20, 19:38
Medlem
Typoopies avatar
Hallåja..

Jag har nyligen skaffat mig en ny dator. Jag köpte allt separat och satte ihop allt och det funkar utmärkt, bortsett från att det är en konflikt mellan mitt interna och externa Vcard. Det är ingen fara dock..

Problemet är att jag delade upp min nya HDD i 2 delar. En av dem 40GB och den andre 260GB. (Har för mig att det är en 300GB HDD)
Efter en mindre tids användande upptäckte jag "not enough space" i mitt torrent program. Kollade genast vad som var fel där jag till min fasa upptäckte att min dator endast läset C: delen av HDDn. Den andre finns helt enkelt inte. Att jag kunde förbise detta är fasansfullt. Och nu undrar jag om det finns en enkel lösning eller om problemet kan bero på en mängd olika saker.. Skulle vara trevligt att kunna tanka järnet med alla dessa coola proxy servrar

Någon som har en enkel lösning? Skulle uppskattas väldigt.
Citera
2009-05-20, 19:46
Medlem
cannaBes avatar
Har lite problem att förstå riktigt vad du menar. Har du kollat på Diskhantering? Är det där den är borta? Om inte:

Högerklicka på Dator eller Den här Datorn och välj Behandla (Manage på engelska) och sen hittar du Diskhantering på vänster sida. Där borde du se 260gb som är oallokerade. Högerklicka och välj Ny partition.
Citera
2009-05-20, 20:07
Medlem
Typoopies avatar
Var inne och kikade. Mina 260 förlorade GB fanns inte med.. Några andra idéer?

Kanske ska ringa en IT tekniker imorn?..
Citera
2009-05-20, 20:18
Medlem
cannaBes avatar
Äsch du pratar med en nu Hehe nej men dom finns ju där någonstans. Använder du torrent? Isåfall tycker att jag du ska tanka ner Partition Magic, får du tag i det så kommer du högst sannolikt lösa problemet.
Citera
2009-05-21, 11:08
Medlem
Typoopies avatar
Tankar det nu. Får se hur det går Återkommer.
Citera
2009-05-21, 11:39
Medlem
Typoopies avatar
Oj jävlar där va den!! Ska bara figurera ut hur man gör.

Tack som fan cannaBe <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in