• 2
  • 3
2009-06-05, 11:27
Medlem
cobain90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Smoke helt klart. Visst det smakar skit i halsen så man får blanda med annat ordentligt, men Diamond blir man bara trött och seg av.

Håller med. Fast enligt mig är den äckligaste röken tobaksrök...så jag röker rent smoke.
Citera
2009-06-06, 10:49
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobain90
Håller med. Fast enligt mig är den äckligaste röken tobaksrök...så jag röker rent smoke.

Röka rent gjorde jag också första gången, kunde knappt röka en liten nypa bara utan att hälla i mig vatten efter varje bloss, själv är ja rökare så med tobak funkar det perfekt för mig. Men fan vad du är härdad då som kör rent hehe
Citera
2009-06-13, 19:13
Medlem
atomonyms avatar
Smoke fungerade första gången jag rökte det. Hostade nästan ihjäl mig av rethostan som kom efteråt. Sedan när ruset började avta och jag skulle fylla på mer funkade det inte alls. Skit enligt mig.
Citera
2009-07-01, 00:18
Medlem
Själv har jag bara rökt Spice, Spice gold och Smoke, så jag kan inte bidra så mycket i debatten mellan SD och Smoke När jag först läste om smoke så stod det att man skulle ha små doseringar (0,1-0,2g). Jag tog ungeför 0,5g i en spliff. När jag hade rökt klart spliffen och satte mig ner så kände jag absolut ingenting. Helt värdelöst enligt mig. SG funkade 100ggr bätter på mig. Men jag ska försöka igen och se om jag får någon annorlunda reaktion.

Kan för hög dosering påvärka på något sätt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in