2025-04-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Varning för Axamo Bilcenter AB i Jönköping
Väl på plats efter 45mil enkel resa så ser jag tecken på tidigare skada så jag köper en upplysning hos carvertical och ser då mycket riktigt att bilen varit allvarligt krockad och lagad för 18000€ i tyskland, blir irriterad o när jag påpekar detta blir babbesäljaren otrevlig och hotfull
Dum som jag va så kollade jag inte recensioner förrän jag kom hem och fick upp att företaget är med på arns svarta lista samt att ägaren(säljaren) Vlad Slowak är dömd för stöld...
Nu när jag sökte efter googlerecensionerna igen så har firman tagit bort så man varken kan se eller ge recensioner...

Hej!

Jag såg ditt inlägg om Axamo Bilcenter AB ( (FB) Varning för bilhandlare/ bilfirmor/ bilverkstäder/ båtverkstäder/ marinor) och ville bara vänligt be om en sak.

Jag förstår att du haft en negativ upplevelse tidigare – och det är självklart tråkigt att höra. Men jag vill bara informera dig om att verksamheten har bytt ägare och personal sedan dess. Ingen av de som jobbade där då arbetar kvar idag, och den tidigare säljaren är inte längre kopplad till bolaget.

Problemet är att inlägget fortfarande kommer upp högt i Google när man söker på företagets namn, och det påverkar oss som tagit över nu.

Vi försöker bygga upp ett seriöst och pålitligt rykte – och vi har inget med det som hände tidigare att göra. Därför undrar jag ödmjukt om du kan tänka dig att ta bort inlägget eller åtminstone anonymisera det (t.ex. ta bort namn och företagsnamn).

Det skulle vara väldigt schysst och uppskattat.

Vänliga hälsningar
En av de nya ansvariga på Axamo Bilcenter AB
Citera
2025-05-10, 08:12
Medlem
AldrigGeUpps avatar
Ännu mer ljug från Slowak som fortfarande är ägare och befattningshavare i skojeribolaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in