2022-06-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Så han kritiserar Dumpen och göra natt av sidan medan han sitter och styr tillsammans med en av Dumpens mest kända gäddor. En av få som faktiskt helt och håller erkänner vad han håller på med och vill. Inte är det väl så att Sonneby kunnat missa det?

Det vore ju oerhört komiskt om det nu var så att han faktiskt inte visste att han jobbar tillsammans med ett peddo som som dessutom blivit uthängd på sidan som han driver med.

Han bör nog snarast avsluta allt sammarbete med pedofilen.
Citera
2022-06-10, 22:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Det vore ju oerhört komiskt om det nu var så att han faktiskt inte visste att han jobbar tillsammans med ett peddo som som dessutom blivit uthängd på sidan som han driver med.

Hur kan han inte? Vore ju sjukt märkligt. Han har ju koll som det verkar själv när det tex handlade om Soran om hur många fler svin det finns i hans gebit komiker. Att upptäcka denna person hade bara krävt en Google-sökning.

Annars blir det ju som han vet men han skyddar sin kompanjon som hindras av elaka Dumpen att göra det han gillar göra barn gravida.
Citera
2022-06-10, 23:14
Medlem
Vem0ths avatar
Hade stora förhoppningar kring honom, såg hans roast på Schyffert och trodde han var en framtidskandidat inom den svenska komikerscenen, köpte biljett till en show han deltog och blev så grovt besviken kring hur totalt annorlunda han var från sin roast. Därav har jag totalt glömt bort honom, nu med senaste nyheten kring honom så checkade jag hans twitter, ja han är en nyttig idiot åt PK-vänstern som ständigt försöker idiotförklara icke-PK vänsterkomiker med retweets.

Näh han gav bara falska förhoppningar.
Citera
2022-06-10, 23:50
Moderator
oilslicks avatar
Trådar sammanfogade
/Mod
Citera
2022-06-10, 23:59
Medlem
i-can-flys avatar
Är han jude?
Citera
2022-06-11, 00:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Ska vara Sveriges i särklass otrevligaste "kändis" privat. Otrevlighetsgiganter som Gardell och den där Tel aviv bögen med kändisfesterna ska vara som fromma lamm eller goa Glenn Hyséns i jämförelse med denna fullblodsdåre. Allt enligt säkra källor till undertecknad.
Citera
2022-06-11, 00:52
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-can-fly
Är han jude?

Det skulle förklara ett och annat men jag tror faktiskt inte det. Men kanske tattare?
Citera
2022-06-11, 00:57
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Det enda jag vet om Martin är att han var grymt kul i "Ballar av stål" för typ 10-15 år sedan. Annars har jag inte sett eller hört av honom alls.

Ja det var jättekul när man var tonåring. Dessa super fejkade klipp har dock åldrats sjukt dåligt.
Citera
2022-06-11, 02:19
Medlem
Undrar när pedofilen Soneby ska kommentera det hela.
Citera
2022-06-11, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft

Alla som kritiserar eller kör humor angående pedofili bör bli brutalt granskande.
Citera
2022-06-11, 08:05
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Ja det var jättekul när man var tonåring. Dessa super fejkade klipp har dock åldrats sjukt dåligt.
Verkligen, noll humor längre om jag ska vara ärlig. Har för mig att det fanns en kvinna som gjorde allt hon kunde för att vara så elak som möjligt som hon bara kunde mot män också helt utan någon egentlig anledning. Det var ett skymt program.
Citera
2022-06-11, 09:30
Medlem
Att han har en dömd pedofil i bolagsstyrelsen och sen drar råa skämt om pedofili och sajten där pedofilen hängs ut är... helt otroligt. Jag vet inte om det kanske rör sig någon typ av avancerad "hiding in plain sight" och att han får en kick av att skämta om det öppet, men att vara så kylig är närmast korkat. Det här skulle kunna leda till ordentliga problem för honom. Nu rör det sig ju visserligen om den svenska nöjesvärlden, där pedofili och samröre med pedofiler är småokej men en röst på SD förpassar dig till helvetets innersta kretsar, men i alla fall.

Varför skriver inte alternativmedierna om det här? Samnytt, Fria Tider. Jag ger er rubriken: "Känd komiker driver bolag med dömd pedofil".

(Jag pratar alltså om det här: Komikern Martin Sonebys engagemang med Hakuna Matata)
Senast redigerad av Charvet 2022-06-11 kl. 09:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in