2009-05-19, 23:04
Medlem
Kolla bild nummer 2 på Roger Zapfe. När jag ser hans groteska ansikte får jag en känsla av att han inte är "helt" ren. Nån som känner detsamma?

http://www.fitness-magazine.com/februari05/ff046.html
Citera
2009-05-19, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte79
Kolla bild nummer 2 på Roger Zapfe. När jag ser hans groteska ansikte får jag en känsla av att han inte är "helt" ren. Nån som känner detsamma?

http://www.fitness-magazine.com/februari05/ff046.html

Atlas är ren, den gubbjäveln
Citera
2009-05-19, 23:21
Bannlyst
Citat:
Det var väl värre på 70-talet när dopingen var legal.

Bodybuildingen var mycket bättre då, ja. Smidiga, atletiska, vältränade kroppar istället för fläskberg nowadays.

En favorit var Franco Colombu =)
Citera
2009-05-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
En favorit var Franco Colombu =)

This is my son, he lifts cars!

Fan hade varit nice om man kunnat tävla i ren bb. Då hade man ju iallafall kunnat drömma. ^^
Citera
2009-05-19, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Droom

Fan hade varit nice om man kunnat tävla i ren bb. Då hade man ju iallafall kunnat drömma. ^^

Franco é nice som fan! =)

Ja, visst hade det varit det.

Se bara på Martin Kjellström -> http://www.youtube.com/watch?v=-by1AiEfM_c

Killen har tränat i 10 år och han måste fan käkat 3kg flintastek per dag för att bli så!
Citera
2009-05-19, 23:38
Medlem
Axons avatar
Citat:

Klart du kan mannen men du kanske inte gör det som 20åring. Träna på elitnivå i 5-10år så lovar jag dig att du ser bra ut på en scen.

Mvh
Citera
2009-05-19, 23:41
Medlem
Kennie.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Det är allas eget val och jag bryr mig inte för fem öre och dömer inte dem alls.

Jag vet vad jag ger mig in på och är inte alls bitter.

Jag har ett tiotal vänner som tävlar och använder steroider och de har all respekt i mina ögon för det slit de lägger ned. Steroider är en del av sporten och eftersom alla använder anser jag det inte vara fusk.

Personligen vill jag inte använda då det är väldigt farligt och jag värderar min hälsa samt vet att det går att bygga muskler utan anabola

Mvh
Fan vad jag vill att du ska lyckas på den stora scenen och att du får en grym karriär, helt allvarligt. Du är en stor inspirationskälla och en förebild för väldigt många här, Mr A to da X to da O to da N, mig själv inkluderad. Glöm aldrig oss på Flashback, bara! Skicka gärna ett vykort till oss från guldpallen.

Så, jag ville bara få det där ur mig. Det är jävligt kul att följa din utveckling, och jag hejar på dig. Okej, nog med homoerotiken ...
Citera
2009-05-19, 23:42
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Har en fråga till er som är med i spelet eller känner nån som tävlar inom bodybuildning på hög nivå, tex Luciapokalen eller SM. Hur många är egentligen rena från dopingpreparat. Tycker det är sorgligt att man fuskar och använder sånt skit. Inte undra på att sporten aldrig blir en OS-gren. Rent ska det vara, Inget fusk. Eller dom kanske är rena?
BB-OS gren? Kan väl inte ens den mest inbitne BB-"fanet" drömma om? I mina ögon är BB inte ens en sport, det är en tävling. Det tar ju inte bort byggarnas enorma insatser för att nå dit de gör, men är BB en sport så är Fröken Sverige också en sport.
Citera
2009-05-19, 23:42
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennie.
Fan vad jag vill att du ska lyckas på den stora scenen och att du får en grym karriär, helt allvarligt. Du är en stor inspirationskälla och en förebild för väldigt många här, Mr A to da X to da O to da N, mig själv inkluderad. Glöm aldrig oss på Flashback, bara! Skicka gärna ett vykort till oss från guldpallen.

Så, jag ville bara få det där ur mig. Det är jävligt kul att följa din utveckling, och jag hejar på dig. Okej, nog med homoerotiken ...
Självklart
Citera
2009-05-19, 23:45
Medlem
Finns det några BB tävlingar där bara rena tävlande får vara med?
Förutom i belgien då
Citera
2009-05-20, 00:27
Medlem
Sunners avatar
Citat:

Hade du ställt upp i de där belgiska mästerskapen så hade du ju blivit ensam kvar efter att alla andra hade flytt fältet, och därmed vunnit på walk over, helt ren.
Citera
2009-05-20, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Hade du ställt upp i de där belgiska mästerskapen så hade du ju blivit ensam kvar efter att alla andra hade flytt fältet, och därmed vunnit på walk over, helt ren.

Vad är det för belgiskt världsmästerskap jag missat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in