Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-19, 20:50
Medlem
Jag vet inte om det här hamnar rätt men jag försöker:

Idag, under tiden jag satt och snackade på Skype, så poppade det upp en massa felmeddelanden från hotmail.
Alla på min lista hade fått något mail från mig som jag inte hade skickat och sen försvann alla kontakter från msn, så nu är den tom.

När jag skulle skicka ett mail och klickade på nytt så kom ett meddelande upp i mailet:

Hi friend:
Introduce you a good website;* www.reoorder.com *
It is a large wholesaler who trade mainly in all kinds of electronical products. To my surprise,their products are very low in price and high in quality.
I think it is a shopping paradise which can bring you much benefit, so i want to share it with you! It is really worthy to have a try.Their contact information is: Email: reoorder@vip.188.com
Best Regards!

Detta kommer upp varje gång jag klickar på nytt mail när jag ska skriva

Häromdagen fick jag ett mail från min son som jag visste att han inte kunde ha skickat eftersom han inte ens var online då. Kan jag ha fått nåt virus eller så via msn?
Jag har sökt igenom datorn med ett par olika program och fått upp det här:

QuadRegistryCleaner

med stora röda bokstäver och som inte går att ta bort.

Vad GÖRA?
Jag kan ingenting om datorer så snälla, skriv enkelt så jag förstår, tack
Citera
2009-05-19, 20:59
Medlem
asteaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativa
Jag vet inte om det här hamnar rätt men jag försöker:

Idag, under tiden jag satt och snackade på Skype, så poppade det upp en massa felmeddelanden från hotmail.
Alla på min lista hade fått något mail från mig som jag inte hade skickat och sen försvann alla kontakter från msn, så nu är den tom.

När jag skulle skicka ett mail och klickade på nytt så kom ett meddelande upp i mailet:

Hi friend:
Introduce you a good website;* www.reoorder.com *
It is a large wholesaler who trade mainly in all kinds of electronical products. To my surprise,their products are very low in price and high in quality.
I think it is a shopping paradise which can bring you much benefit, so i want to share it with you! It is really worthy to have a try.Their contact information is: Email: reoorder@vip.188.com
Best Regards!

Detta kommer upp varje gång jag klickar på nytt mail när jag ska skriva

Häromdagen fick jag ett mail från min son som jag visste att han inte kunde ha skickat eftersom han inte ens var online då. Kan jag ha fått nåt virus eller så via msn?
Jag har sökt igenom datorn med ett par olika program och fått upp det här:

QuadRegistryCleaner

med stora röda bokstäver och som inte går att ta bort.

Vad GÖRA?
Jag kan ingenting om datorer så snälla, skriv enkelt så jag förstår, tack

hej!

Första sökningen på goggle http://forums.spybot.info/showthread.php?t=46152

där står allt tror jag
Citera
2009-05-19, 21:40
Medlem
borta

nu är Quaden borta men min msn är fortfarande tom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera