Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2003-11-06, 19:29
Medlem
phreakdentas avatar
Är lite fult när forumet i högerkanten "bara börjar".
Jag menar alltså att det inte finns nån ram.
Citera
2003-11-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilly
FB blev så mycket mindre användarvänligt med skitreklamen till vänster!

Ja men den syns ju mer när den är till vänster, eller hur? Så ur annonsörernas synvinkel är det ju mycket bättre. Annonserna finansierar forumet /shrug
Citera
2003-11-06, 19:47
Medlem
Man vänjer sig efter ett tag. Och ifall man har Norton Brandvägg (eller liknande) så ser man inga störande reklambanners heller Reklam stör mig inte så mycket, förutom när det kommer upp dessa förbannade pop-ups! De tas mestadels bort av Norton men en del slinker förbi och sliter på ens dyrbara internettid
Citera
2003-12-01, 17:31
Medlem
agitators avatar
tack för att ni flyttade tillbaka reklamen till dess rätta plats. Inte en dag försent, störde mih jävligt mycket på det. Återigen, tackar!
Citera
2003-12-01, 19:03
Medlem
Le Saboteurs avatar
tack admin, mycket bättre såhär! Bara för det ska jag klicka på alla länkarna som tack =)
Citera
2003-12-01, 19:22
Bannlyst
Grymt skönt......

//Member
Citera
2003-12-01, 19:49
Medlem
Jag är också nöjd !

Men när blev det ändrat ? Jag hade nämligen inte märkt nåt innan jag läste den här tråden. (man kan tydligen vänja sig med det mesta.)

/K_T
Citera
2003-12-01, 19:55
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Jag är också nöjd !

Men när blev det ändrat ? Jag hade nämligen inte märkt nåt innan jag läste den här tråden. (man kan tydligen vänja sig med det mesta.)

/K_T
det blev ändrat runt 17.25 idag måndag
Citera
2003-12-02, 00:35
Bannlyst
Det var bättre... Har också stört mig på reklamen i vänsterkanten. Man läser ju från vänster och att behöva " hoppa in en bit i stycket" har känts kymigt.

Tack för Du återställt allt till det normala, admin!

// Roger P.
Citera
2003-12-02, 00:47
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Jag är också nöjd !

/K_T

Lustigt, märkte knappt att reklamen blivit flyttad tillbaks till sitt rätta ställe. Visst vänjer man sig vid allt, men det ser definitivt bättre ut nu. Så det känns egentligen som om det kvittar var den finns, efter ett tag ser man den ändå inte... (oops svär jag i kyrkan nu?) Ska genast råda bot genom att klicka på alla länkar jag med.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in