Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-05-19, 15:34
Medlem
WordWarriors avatar
Vad tycker ni ger mest ren sexuell tillfredsställelse, romantiskt sex eller ett brutalt råknull? Tycker ni det beror på person och/eller situation? Finns en gråskala? Ställer min fråga till både tjejer och killar.
Citera
2009-05-19, 15:42
Medlem
hönsmammas avatar
beror helt på vad för sorts människa man går till sängs med.

Är det nåt halvskabbigt fylleragg spelar det inte så stor roll vad man gör men är det en söt tjej som man gillar så föredrar jag lite mjukare och sensuellare sex.
Citera
2009-05-19, 15:43
Medlem
SwizZers avatar
blandning?
Citera
2009-05-19, 15:46
Medlem
Man kan väl säga att du redan givit alla svar själv
Citera
2009-05-19, 17:25
Medlem
Misty.s avatar
Nu kan jag verkligen falla för det där romantiska ibland.
MEN ska jag bli riktigt tillfredsställd så vill jag det ska kännas ordentligt och det är något väldigt upphetsande med att känna att killen tar för sig ordentligt av mig.

Det är väl det här djuriska att verkligen få känna mig som en hona som någon skrev i nån tråd nyligen
Citera
2009-05-19, 17:46
Medlem
Vad är det som hindrar en romantisk relation från att ha djurisk sex? INGENTING! Det beror helt och hållet på hur parterna känner sig just i stridens hetta... När det gäller sex så finns det inga mallar att gå efter...
Citera
2009-05-19, 18:00
Medlem
Rödskäggs avatar
Jag har nog svårt att avgöra vilket som är mest tillfredställande då mentaliteten skiljer sig en del mellan råknull och romantiksex. I slutändan hänger hänger det antagligen på dagsformen. Ibland så känner man att det skall vara levande ljus, rockballader och allmänt hollywoodromantiskt medan man andra dagar är mer på humör för att försöka kuva tjejen i fråga genom ett riktigt stenåldersprimitivt råknull där kommunikationen liknar den inom en vargflock.
Citera
2009-05-19, 18:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misty.
Nu kan jag verkligen falla för det där romantiska ibland.
MEN ska jag bli riktigt tillfredsställd så vill jag det ska kännas ordentligt och det är något väldigt upphetsande med att känna att killen tar för sig ordentligt av mig.

Det är väl det här djuriska att verkligen få känna mig som en hona som någon skrev i nån tråd nyligen

Det är inte så tokigt att känna sig som en hane som betäcker sin hona heller...
Citera
2009-05-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Vad är det som hindrar en romantisk relation från att ha djurisk sex? INGENTING! Det beror helt och hållet på hur parterna känner sig just i stridens hetta... När det gäller sex så finns det inga mallar att gå efter...

Det är det väl ingen i denna tråd som påstått heller?

Men jag håller med, det beror ju helt på hur man mår och hur stämningen är. Om man har bråkat, skojat, druckit, eller vad som helst.
Så är det i mitt förhållande iaf. Ibland vill man ha romantiskt, mjukt "vaniljsex" och ibland hårt djuriskt sex med stryptag, örfilar och allt möjligt och ibland något mittemellan..
Citera
2009-05-19, 19:01
Medlem
yeahgrrs avatar
det beror ju helt och hållet på situation och sinnesstämning.......
Citera
2009-05-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vad tycker ni ger mest ren sexuell tillfredsställelse, romantiskt sex eller ett brutalt råknull? Tycker ni det beror på person och/eller situation? Finns en gråskala? Ställer min fråga till både tjejer och killar.

Hm Bägge och..ibland vill vi ha råsex ibland romantiskt...de varierar o har alltid gjort.beror på dagsform och humör helt enkelt.
O e vi berusade blir det oftast lite råare hehe
Citera
2009-05-19, 20:34
Medlem
Ladybugs avatar
Råknull tack. Ska det gulligullas kan vi lika gärna behålla kläderna på och se en film.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in