2009-05-19, 14:55
Medlem
Varför finns det inga porrfilmer där tjejerna får stryk och blir knullade? Jag har sett filmer där tjejer får stry, och jag har sett filmer där tjejer blir knullade, men jag har nästan aldrig sett filmer med både och. Varför är det så? Har det med lagstiftning att göra?
Citera
2009-05-19, 14:59
Medlem
SwizZers avatar
Förlåte OT Men jag skulle vilja se filmer när killar blir slagna och knullade haha xD
vore lite roligt faktist
Citera
2009-05-19, 15:01
Medlem
Iceables avatar
Oj, vilken bra fråga.
Jag är helt ställd.
Kan tänka mig att tjejer som får stryk har fått betalt för just det, och ofta är väl tittarna intresserad av just detta och inte massa knullande också.
Men jag vet faktiskt inte.
Citera
2009-05-19, 15:04
Medlem
moderatswings avatar
I Sverige är det förbjudet med våldsporr och scener som är för våldsamma censureras. Hur det ser ut i andra länder vet jag inte!
Citera
2009-05-19, 15:04
Bannlyst
Beror ju på vad du menar med att bli slagna.. jag har film där dom klipper till denne medans dom våldför sig på henne, men det uppstår ju inget blodvite. Det är lättare lusingar typ. Inga knytnävar.
Citera
2009-05-19, 15:06
Medlem
För att smärta och orgasm för de flesta är direkta motsatser?
Citera
2009-05-19, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
För att smärta och orgasm för de flesta är direkta motsatser?

För vissa är det samma
Citera
2009-05-19, 15:13
Medlem
Det finns nog om man letar, men det verkar inte finnas mycket utav det. Tyvärr.
Citera
2009-05-19, 15:14
Medlem
micaeles avatar
Får stryk på vilket vis? Det finns ju en del filmer florerandes på internet där våldtäkter simuleras, det kanske vore något?
Citera
2009-05-19, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Det finns nog om man letar, men det verkar inte finnas mycket utav det. Tyvärr.

Jag har aldrig sett nått och jag har letat som fan tycker jag. Meathoels med Melissa Lauren är det enda som ens kommer i närheten och hon kommer bra billigt undan ändå. Vad är värst liksom, bli stenhårt knullad i röven, vilket massor med tjejer blir på film, eller få stryk? Det är ju uppenbart att massor med porrtjejer är masochister och säkert får stryk privat, så varför inte på film.
Citera
2009-05-19, 15:38
Medlem
Iceables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Beror ju på vad du menar med att bli slagna.. jag har film där dom klipper till denne medans dom våldför sig på henne, men det uppstår ju inget blodvite. Det är lättare lusingar typ. Inga knytnävar.
Sånt måste man länka
Citera
2009-05-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Får stryk på vilket vis? Det finns ju en del filmer florerandes på internet där våldtäkter simuleras, det kanske vore något?

Nää... inte direkt för mig. Tycker sånt mest brukar vara fånigt, inte grejen heller. Finns en del filmer där tjejer får smisk med käpp tills arslet är svart, det är vad jag kallar rejält med stryk det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in