2009-05-19, 00:05
Medlem
Hej, min första tråd här på FB
Hoppas att detta är rätt ställe att posta på

Köpte en dator ifrån alina systems för 10 månader och tre dagar sen, en HP laptop dv2899eo ( Snygg ), nu har den totalt lagt av... Jag har ringt alina, som inte ens var säkra på vart jag hade köpt datorn någonstans... De ber mig kolla om jag får en bild om jag kopplar in en extern skärm ( okej, jag tror allvarligt inte på att några rutiner för sådant ens ligger i BIOS, funkar inte heller att trycka på byt-skärm-knappen ) men inget händer, skärmen säger inte "check cable" utan bara "monitor go to sleep", vilket tyder på att den får nån signal iaf.

Hmm, tog lite längre tid att skriva än räknat med Det regnar in attaker på travian...

Anyways, Hp påstår att jag ska ha köpt datorn för ett år och 3 dagar sen.

Vad ska jag göra? De ville att jag skulle scanna in kvittot och "faxa" till dem via mejl.

Jag har skrivit mera på min blog för dem som orkar läsa:
http://life.knarf.se/2009/05/rip-min-dator/33
Citera
2009-05-19, 00:41
Bannlyst
Om mig

Citat:
Well, vafan ska man säga om mig?

Vi kan väl börja med att säga att jag är speciell, men inte retard.. Det vore nog för djävligt, tror jag.

Lol.

Citat:
Ursprungligen postat av knarf
Vad ska jag göra? De ville att jag skulle scanna in kvittot och "faxa" till dem via mejl.

Gör som du blir tillsagd.
Citera
2009-05-19, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkelöv
Gör som du blir tillsagd.
Har gjort

Och jag ha rinte orkat skriva speciellt mycket mer på min om-mig sida
----
Edit: vad tyckte du om min bild på min begravda dator då? Den är ritad i MS Paint
Senast redigerad av knarf 2009-05-19 kl. 01:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in