Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Famlar lite utan att veta, men av dina screenshots verkar det som att du har en hel del "extra program", som t.ex. skins till windows m.m. Prova att avinstallera så att du har en så "basic" dator som möjligt och se om det funkar då. Om det funkar så installera programmen igen - ett efter ett - och kolla efter varje installation så att det fortfarande fungerar.
Körde basic när problemet uppstod i höstas.
Cannabe: Provar! Tack så mycket.
Största problemet blev bara att det heter Anpassa om man högerklickar på skrivbordet och sen finns en Nvidia kontrollpanel med där men fick inte fram ngt av det. och trycker man Anpassa blir det ju annat men får bläddra runt där lite.
Se där, jag hittade den längst ner i Nvidias panel men när jag gjort det blev resultatet:
http://i41.tinypic.com/b3rcxt.jpg
EDIT igen nu funkade det när jag provade en tredje film, tack så mycket. Dock så laddar FF TV oootroligt segt så vet icke om det funkar men hoppas på det.
5e edit lr ngt. Det var en enda film jag provat som funkat, men mina knight rider avsnitt som jag vill se i media player funkar inte. Vill se i WMP så man slipper gå till datorn o byta till ett annat hela tiden när det slutar.
Och TV anslöt i 5min utan att ngt hände så jag la ner det för stunden. Men jag blir sur när det bara står att WMP har slutat fungera, testade även Windows Media Center men när jag skulle öppna hårddisken och välja ngt då hade det också slutat fungera.