Jag brukar bita mig i kinden typ bita loss små hud bitar som lossnar längst innsidan kinderna.Jag tänker inte på att jag gör det. Men har märkt att det kan bli ganska knepiga grimasher man gör ibland som inte alltid uppskattas av andra.
Man känner ju med tungan att kinden är litte skrovlig på insidan typ sträv det försöker jag bita bort. vet inte varför jag gör så eller när jag började med det.
Är det någon mer en jag som har detta problem och i så fall nått tips på hur man kan få slut på det.
Jag har samma "problem" aldrig sett det som ett problem iofs... sen brukar jag sitta och göra samma sak på tungan och det resulterar i småblåsor vilket är lite drygare... för då måste man bita på blåsorna också!
Jag kan bita mig lite på insidan läppen men det är inget maniskt i det hela. Mest tror jag det handlar om någon oral fixering. Tycker också om att ha saker i munnen typ bita på pennan etc.
Jag är typ alltid söndrig i munnen Gillar att bita på sidorna men är inte så gott att dra sin tunga mot sen för då hittar man en ojämnhet som man måste tugga bort och när man fått bort den så hittar man en ny haha