Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Har du, eller någon annan insiktsfull, någon egentlig uppfattning om Glenn Beck? Jag gillar hans stil och blir glad av att lyssna/se på honom och tycker ibland att han uttrycker sig sjukt bra, som i SVT:s propagandafilm om Tea Party-rörelsen. Ungefär: "Ibland känns det som om man är omgiven av dem, överallt hör man dem och ser dem och deras lögner. Men vet ni vad, ifall man drar undan skynket och ser efter, så är det ingen där. Det är samma lilla lilla antal människor som sitter och sprider sitt förtal. Vi är inte omgivna av dem, det är de som är omgivna av oss." Bättre i original och på engelska men fortfarande klart värmande. Men jag vet väldigt lite om Glenn Beck egentligen. Det eviga hyllandet av Sarah Palin inger ju inte förtroende. Kanske ingen genuint ondskefull kvinna men knappast uppgiften värdig att ge euro-amerikanderna en framtid. Svagt OT men Beck kritiserade ju Soros som sagt och det är min tråd så jag gör som jag vill.

Glenn Beck blev åthutad av ADL:s Abe Foxman efter sin granskning av Soros, och min gissning är att Beck när allt ställs på sin spets gör precis vad den organiserade judenhetens representanter säger åt honom att göra.
Soros gör nu som mänsklighetens dödsfiender har för vana att göra - en förtänksam ockrare helgarderar sig, genom "donationer" av stulet kapital, så att, oavsett vilken av de båda globalistiska bastardiseringsfalangerna som för tillfället dominerar, ockraren kan vara säker på att de vita människoras försök att organisera något motstånd inte leder till något praktiskt resultat:
http://www.theoccidentalobserver.net...s-the-neocons/
Citat:
"---Soros knows full well that Scheunemann has been a reliable partner in promoting Soros’ vision that the former USSR should buy into the suicide cult that has become the Western democracies—a cult that is strongly supported by the organized Jewish community and the Jewish-funded left. (Soros, of course, is a major funder of the left throughout the White world, including, e.g., Moveon.org.) The neocons have a long history of promoting pretty much the entire social agenda of the left, including especially large-scale non-White immigration.
Given the results of the last election, it wouldn’t be at all surprising to see other attempts by Soros and other sources of Jewish money to strengthen neocon forces within the Republican Party in an effort to manage the rising tide of White populist anger.---"