2009-05-15, 21:12
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Vilka kändisar har snuskiga hygienvanor. Vilka luktar illa av gammal svett och piss i byxan och av rutten andedräkt.

Självskrivna är ju utslagna berömdheter som Leila K och Thorsten Flink. Bland icke utslagna är/var Erik Hörstadius ökänd för att vägra byta kalsonger och strumpor.

Anders Björk (f.d. försvarsminister) har dålig tandhygien, det syns. Hur han luktar ur munnen kan jag inte vittna om.

Så ös på med fler kandidater. Ju mer oväntat - prydlig utåt, luktar snusk på nära håll - desto bättre!
2009-05-15, 21:14
Medlem
Antaeuss avatar
Stefan Sundström tvättar sig nog inte i onödan. Föreställer jag mig.
2009-05-15, 21:14
Medlem
har för mig att Ville Valo i Him är ganska sunkig
2009-05-15, 21:18
Medlem
B2Bombarens avatar
Shane MacGowan. Vet inte om han någonsin har använt en tandborste.
2009-05-15, 21:18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antaeus
Stefan Sundström tvättar sig nog inte i onödan. Föreställer jag mig.

Svårt att veta, han är ju bosatt på en skogstomt ute på Mälaröarna. Har han rinnande vatten?

Han ser i alla fall inte ut att springa hos tandhygienisten i tid och otid.
2009-05-15, 21:19
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B2Bombaren
Shane MacGowan. Vet inte om han någonsin har använt en tandborste.

Han har, sedan 20 år, inget behov av en tandborste.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2009-05-15 kl. 21:21.
2009-05-15, 21:21
Bannlyst
Lars Ohly
2009-05-15, 21:24
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censurerad
Lars Ohly

Lite stöd för ett påstående måste man ändå ge. Annars urartar det bara i nejmdroppande av kändisar man personligen ogillar.
2009-05-15, 21:38
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag har hört påstås, och här vill jag verkligen ha det bekräftat, att Marilyn Monroe inte tyckte hon behövde tvätta sig så ofta.
2009-05-15, 21:44
Medlem
MajorMongos avatar
Vet att killarna i Mötley Crüe på sin storhetstid var lite väl sunkiga. Tror det var Nikki Sixx och Mick Mars som tävlade om vem som kunde ha sex med flest tjejer utan att tvätta sig. Om jag inte minns fel vann Sixx efter att ha dragit över 20 tjejer på nån vecka utan tvagning.
2009-05-15, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Vilka kändisar har snuskiga hygienvanor. Vilka luktar illa av gammal svett och piss i byxan och av rutten andedräkt.

Självskrivna är ju utslagna berömdheter som Leila K och Thorsten Flink. Bland icke utslagna är/var Erik Hörstadius ökänd för att vägra byta kalsonger och strumpor.

Anders Björk (f.d. försvarsminister) har dålig tandhygien, det syns. Hur han luktar ur munnen kan jag inte vittna om.

Så ös på med fler kandidater. Ju mer oväntat - prydlig utåt, luktar snusk på nära håll - desto bättre!

Vete fan om hygienen men varken Thorsten F eller Peter Stormare bär någonsin kalsonger. Inte så fräscht kanske.
2009-05-15, 21:55
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag har hört påstås, och här vill jag verkligen ha det bekräftat, att Marilyn Monroe inte tyckte hon behövde tvätta sig så ofta.

Det vet jag ingenting om, men det vore kul att veta.

Däremot har hennes trogne sminkör (glömt namnet) berättat att hon mot slutet, då hon var riktigt drogig och det tog två timmar att mejka upp henne i filmbart skick, efter avslutad sminkning kunde komma på "Jag glömde ju att duscha", varpå hon duschade och han fick börja om från början.

Inte helt osannolikt att hon en annan dag glömmer bort att hon glömt att duscha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in