Jaså det förklarar saker och ting, fick för mig att du bodde i en egen lya redan.
OK, då är det en annan sak då alla har vi varit nybörjare någon gång!
Fråga dina föräldrar kanske vad som behövs, dom lär ju känna till hyresvärden och vet nog också vad som gäller..
Men som sagt, om du tar med dig allt det där som redan är sagt så räcker det gott och väl, det är nästan lite overkill!