Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-14, 17:52
Medlem
Gtths avatar
Min dator verkar ha gett upp, Google, Youtube, och annat relaterade till dessa sidor tar oerhört lång tid att ladda upp, och när de väl är uppladdade så är det som sidan var på 1800 talet. Alltså så finns det ingen grafik utan ser mest ut som det inte finns nått java/flash installerat på datorn. Om ni förstår vad jag menar... Hmm..

När jag kommer in på sidan så är det bara massa text, ungefär som någon försökt göra en egen youtube sida fast misslyckats totalt. Och det går inte att göra nått utan all text är bara här och där och det är helt trasigt.

Vad kan jag göra för att fixa detta? Snälla Flashback, hjälp mig!

Det stod på Youtube sidan nått i stil med "Du verkar inte ha java aktivierat, eller den senaste veriasonen av Flash installerat.

2009-05-14, 17:55
Medlem
08oss avatar
verkar vara flera som har det segt på google å youtube.

"Det stod på Youtube sidan nått i stil med "Du verkar inte ha java aktivierat, eller den senaste veriasonen av Flash installerat."
Bara gå in på deras sida å ladda ner senaste flash...
2009-05-14, 17:57
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
verkar vara flera som har det segt på google å youtube.

"Det stod på Youtube sidan nått i stil med "Du verkar inte ha java aktivierat, eller den senaste veriasonen av Flash installerat."
Bara gå in på deras sida å ladda ner senaste flash...

Alright, så jag är inte ensam? Men eftersom youtube och annat fungerade som vanligt för endast timmar sedan så... Aja, I'll download flash, så får vi se!
2009-05-14, 17:57
Medlem
b0gfettos avatar
Flera har detta problemet: https://www.flashback.org/showthread.php?t=915180
2009-05-14, 18:48
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Flera har detta problemet: https://www.flashback.org/showthread.php?t=915180

Använd dom befintliga tråden/trådarna.

Tråd låst //Mod