Citat:
Ursprungligen postat av Gable
Men för guds skull gör inte Mr Testher till moderator i eskort-forumet.
Han har svårt att acceptera att andra har åsikter som inte riktigt stämmer överens med hans egna. Han skulle styra det forumet stenhårt och det skulle bli supertråkigt!
Hellre Garbage som moderator - han respekterar andras åsikter och kan argumentera på ett vettigt sätt. Han har dessutom humor, vilket Mr Testher saknar helt.
Gable! Jag är inte det minsta intresserad av att göra moderator-sysslorna. Jag ställde frågorna:
"1. Vilken/vilka uppgifter tillfaller en Moderator?
2. Varför ingen Moderator på Eskort & prostitution-forumet?"
för att jag inte visste vad det innebar. Nu har jag fått det förklarat för mig.
Det är fantastiskt att du bildat dig en sån tråkig uppfattning av mig utan att debattera själv (Det här var väl ditt 1:a inlägg över huvud taget?). Välkommen att haka på debatten på Eskort & Prostituion-forumet så kanske du kan bilda dig en annan uppfattning. Ett debattforum är väl till för att debattera i eller hur? Hur kul skulle det vara om alla hade samma åsikt? Inge kul alls.
Jag håller med dig om att
garbage säkert skulle göra ett lysande jobb som moderator. Tyvärr så har han ju redan avböjt.
Mvh
Mr Testher
PS. Tråkig eller ej men det är få inlägg på Eskort & Prostituion-forumet som genererar så många visningar och svar som mina. Det bevisar inget men det visar att jag hjälper till att hålla forumet levande. DS.