2009-05-15, 22:03
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Inte tänka så, Flashback ska vara öppet för alla oavsett art och ålder.
Även singelmammor och pensionärer är radikala och sexuellt perverterade, så det måste finnas ett andningshål.

Självklart är alla välkomna.

Jag skulle kanske ha använt en ""-smiley i mitt inlägg ovan för att visa att jag inte riktigt menade allvar med det.

Är definitivt emot en medlemsavgift på FB; ser inte hur det skulle kunna föra något gott med sig mer än möjligtvis att det skulle avskräcka en del minderåriga från att regga konton.
Citera
2009-05-16, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Men då har ju inte alla och envar tillträde...tänk på alla fattiga singelmammor och pensionärer som måste panta burkar för att ha råd med kattmat till middagen. Då stängs samhällets svaga ut från Flashback Forum och så kan det ju absolut inte vara.

Är, man gör så att de får en väntetid på en kvart för att logga in... Singelpappor är ändå så förtryckta i vårt samhälle att de får gå in på en gång...

Pensionärerna får efter att ha vidimerats handgripligen av Ruskigbuss också gå in före och grattis.

Fjöourtizarna får däremot betala varje dag för att hänga med det coola flashbackfolket genom att deras mobiler debiteras varje gång deras oneliners och +1 RP:as. Fan det vore ju en bra idé. Förlåt mig, min spydighet sket sig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in