Jag installerade windows 7 nyss och fixade snabbt in mina drivrutiner etc. Såg nu när jag kollade C drivern att jag bara har 125 av mina 298 gig ledigt. Såg sen också att hela min programmapp sen jag hade xp finns kvar. Kan jag på något sätt bli av med dessa filer i mappen program1 och windows.old?
Nja, annars är det bara att du tar bort allt som du inte vill ha kvar. Hur ser det ut när du startar datorn? Måste du välja mellan XP och Win7? Om du inte behöver det så kan du tryggt ta bort allt som ligger i Windows.old och Program1.
Nja, annars är det bara att du tar bort allt som du inte vill ha kvar. Hur ser det ut när du startar datorn? Måste du välja mellan XP och Win7? Om du inte behöver det så kan du tryggt ta bort allt som ligger i Windows.old och Program1.
Jag är inte helt säker men jag tror jag skymtade något om 2 operativsystem men den bootade windows 7 nästan direkt automatiskt.
Tack alla för dom snabba svaren. Hur gör jag nu för att formatera hela disken den här gången?
När du får se hårddisken så trycker du på Advanced och sen markerar du C:\ och trycker "Delete" sen trycker du på New och OK. Sen fortsätter du installationen.
När du får se hårddisken så trycker du på Advanced och sen markerar du C:\ och trycker "Delete" sen trycker du på New och OK. Sen fortsätter du installationen.
Jag testar det nu. Återkommer om nån timme med resultatet