2009-05-12, 21:50
Medlem
herrgoermans avatar
Tittar på melodifestilvalen semifinal eller vad det heter och märker att dem har förstört det som var bra med vårat bidrag "la voix".
Istället för att Malena sjunger själv har hon nu en kör med sig som inte kan sjunga opera dessutom!

Vad tycker ni om nya versionen?
Citera
Medlem
Oakenshields avatar
Boo-hoo-fucking-hooo.....
Citera
Medlem
Jesusvodkas avatar
Jag tycker att det är ett skambidrag och uselt eftersom det är bara en ripoff av en känd opera sång!
Citera
2009-05-12, 21:59
Medlem
Det första jag tänkte på och kanske det mest iögonfallande var att det bytt ut alla män mot tjejer. Är i och för sig mer eller mindre ett kriterium numera att det vinnande bidraget har snygga, lättklädda damer på scen. Problemet är bara att när Sverige har snygga brudar på scen så är de fullt påklädda, och ska man vinna - then that's a no-no...

Citera
2009-05-12, 22:08
Medlem
herrgoermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvodka
Jag tycker att det är ett skambidrag och uselt eftersom det är bara en ripoff av en känd opera sång!

Är det? Vilken är det och vart kan man lyssna på den? Hade varit väldigt kul att höra den, jag tycker la voix är jättebra.
Citat:
Ursprungligen postat av Fugasi
Det första jag tänkte på och kanske det mest iögonfallande var att det bytt ut alla män mot tjejer. Är i och för sig mer eller mindre ett kriterium numera att det vinnande bidraget har snygga, lättklädda damer på scen. Problemet är bara att när Sverige har snygga brudar på scen så är de fullt påklädda, och ska man vinna - then that's a no-no...

Man får nog mycket röster för showen under framträdandet och där ligger vi ganska dåligt till tycker jag!
Citera
2009-05-12, 22:13
Medlem
Noetlovskijs avatar
La Voix får mig hela tiden att tänka på temat i Nessun Dorma...
Citera
2009-05-12, 22:34
Medlem
Tjelsis avatar
tyckte den var helt sämst på engelska.
Citera
2009-05-12, 23:06
Medlem
herrgoermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
tyckte den var helt sämst på engelska.
Hur menar du nu? Den har ju alltid varit på engelska!

EDIT: och franska förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in