Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Bisping skrällar? Tvivelaktigt. Visst, chansen finns alltid där att en helt ny Bisping kommer in i oktagonen.
Hendo är så jävla ruthless att jag tror han borde fixa det här utan större problem.
Kommer inte glömma då paulos brorsa tror jag det var introducerade Bisping som "The Duke" ... var nära iaf

Fast Hendo är väldigt gammal plus att han inte direkt rosat sitt record med vinster på det sistone, plus att han hade problem med Ace stående senast och Bisping är väldigt snabb på fötterna och är svår att ta ner så stående ger jag överhanden till Bisping och får inte Hendo ner han så kan jag se att Bisping tar detta.
Helst vill jag att Hendo spöar upp Bisping men kan se han förlora denna match också. Och hur oddset var satta så tyckte jag det inte reflekterade hur oddsen ser ut för vem som ska vinna, så tycker att spela på Bisping kan vara värt pengarna satsade gentemot den ev vinsten.
Tänk även att Hendo är 39 år och har vunnit 2 av sina 4 sista matcher (en av vinsterna en split decision), Bisping är betydligt yngre och har bara förlorat mot Evans (split decision) och visst har aldrig mött nån av Hendersons kaliber men Henderson är inte direkt i sin prime nå mer, en prime Henderson och dom oddsen skulle visa rätt bild men inte idag.